Fitness Seller

Wat kan er gebeuren als je niet na kuurt

Ja, ligt er ook aan wat je gebruikt hebt maar wat dacht je van bijv. alles weer verliezen? Omdat je eigen test laag is, jezit vol oestrogeen en op deze manier kan je jezelf ook nog eens met een stel t**ten opzadelen.

-Je herstel wordt langduriger

-De plotselinge boost in oestrogeen kan vervelende gevolgen hebben

-Afhankelijk van je gebruikte spullen kan je test-productie gewoon finaal plat komen te liggen, en op langere termijn denk je op het laatste echt dat je impotent bent geworden.

Daar komen nou dus al die verhaaltjes van impotentie vandaan, snap je?
Die mensen die zeggen dat je van AAS impotent raakt...waarom zeggen die ook niet dat je van 'de pil' onvruchtbaar raakt?
Nooit gehoord, dat als een meisje stopt met de pil, het 'eventjes' duurt voordat ze weer zwanger kan raken? :D Gek he?

:mad: Hier kan ik me zo kwaad om maken he ABC, want wat er met dat meisje aan de hand is, gebeurt ook met ons:
Namelijk, haar hormoonhuishouding ligt dusdanig plát dat het even duurt eer alles hersteld is. En voor een meisje met de pil is dat aanvaardbaar (maatschappelijk aanvaard) maar bij BB'ers is dat gewoon onaanvaardbaar!

Laatst sprak ik nog een gynacoloog die zei: 'Half vrouwelijk Nederland loopt gedrogeerd van de hormonen rond en er is niemand die er aanstoot aan neemt'.

Dames, goed opletten: de pil is een oral!!!
Een kuur duurt 6 weken, maximaal 8.
Na beeindiging moet altijd de nakuur met anti-testo's volgen!

*zucht* :rolleyes:

Zijn óók hormonen lieverd :D En niet zulke softe ook!
Ze gooien het vrouwelijke hormoonstelse net zo overhoop als wij het doen in die paar weken kuren. Onze test-aanmaak heeft maanden nodig om te 'recoveren' en bij de dames is de kans op zwangerschap de eerste tijd behóórlijk klein, ook zij moeten 'recoveren' van nonstop hormoongebruik.

hey waar is mijn post gebleven? khad hier gereplyed en voor zo ver ik weet niet iets wat raar is. en als ik iets post wat niet kan of klopt wil ik graag wel even bericht met reden waarom er iets gewisd word.

:sob: IK heb niks gedelete of gebanned! (nu eens niet :roflol: )

Schrijf T even dat je een board-bug hebt gevonden hehe :D
Word ie helemaal geeeeeek!!! Hahahaha!

Even serieus, post nog een keer please!

DBC01 zei:
-Je herstel wordt langduriger

-De plotselinge boost in oestrogeen kan vervelende gevolgen hebben

-Afhankelijk van je gebruikte spullen kan je test-productie gewoon finaal plat komen te liggen, en op langere termijn denk je op het laatste echt dat je impotent bent geworden.

Daar komen nou dus al die verhaaltjes van impotentie vandaan, snap je?
Die mensen die zeggen dat je van AAS impotent raakt...waarom zeggen die ook niet dat je van 'de pil' onvruchtbaar raakt?
Nooit gehoord, dat als een meisje stopt met de pil, het 'eventjes' duurt voordat ze weer zwanger kan raken? :D Gek he?

:mad: Hier kan ik me zo kwaad om maken he ABC, want wat er met dat meisje aan de hand is, gebeurt ook met ons:
Namelijk, haar hormoonhuishouding ligt dusdanig plát dat het even duurt eer alles hersteld is. En voor een meisje met de pil is dat aanvaardbaar (maatschappelijk aanvaard) maar bij BB'ers is dat gewoon onaanvaardbaar!

Laatst sprak ik nog een gynacoloog die zei: 'Half vrouwelijk Nederland loopt gedrogeerd van de hormonen rond en er is niemand die er aanstoot aan neemt'.

wat hier staat is ongeveer wel het zelfde alleen dan een wat langer verhaal dan dat ik er neer zette. had iets gepost van dat het nut van een nakuur is. snel je eigen produktie weer op gang krijgen zodat je zo min mogelijk trugval hebt. en nog wat feitengelul erbij maar dat ben ik ff vergeten.

DBC01 zei:
*zucht* :rolleyes:

Zijn óók hormonen lieverd :D En niet zulke softe ook!
Ze gooien het vrouwelijke hormoonstelse net zo overhoop als wij het doen in die paar weken kuren. Onze test-aanmaak heeft maanden nodig om te 'recoveren' en bij de dames is de kans op zwangerschap de eerste tijd behóórlijk klein, ook zij moeten 'recoveren' van nonstop hormoongebruik.

ajh dude ik weet dat de pil een hormoon is. Maar wat heb het in dit geval met AAS temaken ? Of zijn er mensen onder ons die kuren met '' jasmin'' :D

Echt ongelofelijk, ik wist niet dat dit zó moeilijk te snappen is!! ???

Wat het met AAS heeft te maken....mijn god hoe ga ik dit uitleggen op een nóg simpelere manier...es even denken...

Noui, hormoontjes zijn hormoontjes. Ook als ze niet tot de anabole steroiden-hormoontjes behoren zijn het óók hormoontjes (een wereld gaat voor je open, het is echt waar!)

Als een BB'er hormoontjes gebruikt om er breder van te worden, noemen wij dat met een héél moeilijk woord 'cosmetische doeleinden'. Dat vinden de dokters niet leuk, want hormoontjes gebruik je alleen als je ziek bent en na gebruik van hormoontjes ligt je mannelijkheid een beetje overhoop.
Nu krijgen de meisjes ook hormoontjes, niet omdat ze ziek zijn maar omdat ze vrij willen vrijen zonder kindjes te krijgen. Ook dát maakt een hoop overhoop in het lichaam van het meisje. Maar dát vinden de dokters wél normaal.

Conclusie: De BB'er én het meisje krijgen beiden last van problemen met hun vruchtbaarheid na hormoongebruik, alleen is het van het meisje geaccpteerd.

Pfoe! :(

Snap je het nou?

Hmmz jij loel niet werken, en jij witte slijm dat uitkomen jij loel niet kinder kan maak.

Terug
Naar boven