MuscleMeat

wat kan ik het best doen

michael

Cool Novice
Waardering
0
als je een kuur testonly (+ proviron)zal willen doen. wat zal dan het verstandigs zijn kwa dossis.

mijn kuur verleden is:
een kuur van winstrol +eq en heb een keer winstrol only gedaan.

zal ik voor een eerste kuur al genoeg hebben aan 250mg per week of zal ik minimaal 500 mg moetene menen?

mijn doelstelling is wel droge spiermassa en wil gemiddeld zo 6kg aankomen.
met mijn eerste kuur is dat goed gelukt, is nu een half jaar geleden en ben nog steeds geen killo kwijt.
ben 1,68m en weeg nu 77kg. veel mensen denken van wat is dat nou maar voor die lengte is het best goed

• Topic Starter Topic Starter
hoezo?????

omdat je bij 250 mg/pw waarschijnlijk niet aan de 6 kilo winst zal komen. Als je gebruikt kan je beter een dosis uitzoeken waarbij de bijwerkingen minimaal blijven en de spier winst zo hoog mogelijk, voor de eerste keer test is 500 mg een goede dosis naar mijn mening

4cc

Met een paar kuurtjes in het verleden lijkt mij 500 mg enth/6-8 dagen ook het beste. Of je kan met prop kuren.

dus dit lijkt juillie het beste:

week 1 t/m 8 500 mg ethanaat test
week 1 t/m 8 25 mg proviron
+
nakuur met nolvadex

Misschien ook de eerst paar weken prop erbij ed of eod?

Of zoals admin zei, de gehele kuur met prop.

gewoon de eerste 3 weken prop eod
dan ziet hij er netjes uit.

Zorg wel dat je meer proviron ter beschikking hebt, koop aan voor 50 mg /dag, begin bij 25 mg maar verhoog indien nodig.

Kzou de Test Enth variant nemen >> kick in na 4 wkn voor max rendement + 6 wkn zou dus in totaal voor 10 wkn gaan @ 500mg EW.

Idd 25 mg prov ED indien nodig (vochtretentie ++) verhogen naar 50mg ED.

Groet Smalluser :thumb:

Terug
Naar boven