Fitness Seller

Wat kan ik het beste doen ???

Didiani

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Ik ben al even aan het zoeken hoe of wat en wat ik nu het beste niet kan doen en of ik wel een kuur moet doen.

Mijn probleem is: Ik heb last van acne gehad ben daarvoor bij een dermatoloog geweest. Ik slikte 4 maanden 40mg roacutane en ben daar nu net klaar mee. alles ziet er een stuk beter uit en heb nu nog af en toe een pukkel op me rug.

En aangezien dat ik al 3 a 4 jaar sport zou ik toch wel eens aas willen proberen.

Wat raden jullie mij aan om te doen .? Of het helemaal niet te doen dat kan ook natuurlijk.

( ik heb nog roacutane liggen heb nog zon 30 stuks van 20mg )
( Heb gelezen dat een dht variant af te raden is, dianabol ook en deca wil ik ook niet pakken, ( waarom geen deca ? houd heel veel vocht vast. )

Laatst bewerkt:
Deca vrouwen hormoon? Ga nog maar even verder lezen.

• Topic Starter Topic Starter
daar gaat het niet om!!!! Ik wil geen deca pakken daar word je opgeblazen van e je een dikke kop en je moet grotere broeken kopen dus nee !

Ga gelijk lekker bijdehand lopen doen met je !!!!! Tekentjes er achter. Je kan t ook lekker zelf uitzoeken als je t zo goed weet.

daar gaat het niet om!!!! Ik wil geen deca pakken daar word je opgeblazen van e je een dikke kop en je moet grotere broeken kopen dus nee !

Opgeblazen kop ligt aan je dieet. En hoezo grotere broeken kopen. Je trained je benen toch wel neem ik aan....

Kloontje of troll ???

Daar gaat het niet om over deca gaan disscusieren terwijl ik dat niet wil pakken. kijk deca met diana en test sorry dat word hem niet. ik heb zoveel kerels gezien bij ons in de gym die dat pakte nou. dikke kop 14 kilo gainen in 12 weken ja en weer 6 kilo kwijt raken na 3 maanden kijk dat ligt aan die mensen kwa dieet enzo. Maar ik wil dat pakken zit daar niet op te wachten. dus wat raden jullie aan om te doen?

Waarom wil je aas gebruiken? Als je er al zoveel twijfel over hebt...

Nou ik train al 4 jaar 4 a 3 keer per week goed voedingsschemamaar kom niks meer aan. heb nu suplementen geprobeerd ik doe nu H.M.B creatine (dextrose direct na de training) en een 100gram havermout met 23,5 gram whey eiwit 2 x perdag pakken maar gain nog steeds niet wel wwat meer volume en net iets meer kracht maar geen kilos. ( ik slik ook thyrax 0,150 mg per dag omdat ik een te langzaamwerkende schildklier heb ) En niet aankomen ik weet het ik heb toch een snelle stofwisseling op een of andere manier.

Dus nu wil ik iets proberen waardoor ik zeker weet dat ik ga gainen, zit alleen met die acne die ik heb gehad.

Laatst bewerkt:
ik heb alle steroide doorgelezen en bij 3 varianten komt acne niet voor als bijwerking.
Dat zijn: Dit overzicht komt van wikipedia doping anabole steroide eigenschappen.

Anabolicum vister: Spiermassa 5/20 Spierkracht: 5/20 Water-vetretentie 4/20 Vetverlies 0/20 bijwerkinging 4/20
Anavar: Spiermassa 8/20 Spierkracht: 10/20 Water-vetretentie 0/20 Vetverlies 4/20 bijwerkinging 5/20
Clostebol Spiermassa 10/20 Spierkracht: 9/20 Water-vetretentie 0/20 Vetverlies 0/20 bijwerkinging 4/20

Clostebol komt dus het beste uit.

Nog een voorbeeld van testoseron enanthaat: Spiermassa 18/20 Spierkracht: 17/20 Water-vetretentie: 18/20 Vetverlies: 0/20 bijwerkinging: 17/20

Miss is clostebol only ? Of in combi met primobolan ?

Iemand ervaring ? Grtz

Laatst bewerkt:
Niemand ervaring?

Terug
Naar boven