MuscleMeat

wat lijkt jullie beter!!!

michael

Cool Novice
Waardering
0
als derde kuur:

week 1 test eth 500 mg/week
t/m
week 8

week 4 proviron 50mg/per dag
t/m week 8

of

week 1 test eth 250 mg/week
t/m
week 8

week 4 proviron 50mg/per dag
t/m week 8

week 4 winny 50mg/per dag
t/m week 8

+ nakuur natuurlijk

geen van beide.. proviron werkt androgeen.. bij die doseringen is geen 50mg nodig voor de antioestrogene werking.. aangezien ik ervan uit ga dat je poroviron wilt gebruiken voor de anti oesto werking want anabool gezien doet het weinig..

en de doseringen kunnen we ook niet over oordelen aangezien je je lengte, gewicht en vet niet weten..

wat dacht je van 500mg test enth en winny en geen proviron

Of test. en boldone?

• Topic Starter Topic Starter
Champ zei:
geen van beide.. proviron werkt androgeen.. bij die doseringen is geen 50mg nodig voor de antioestrogene werking.. aangezien ik ervan uit ga dat je poroviron wilt gebruiken voor de anti oesto werking want anabool gezien doet het weinig..

en de doseringen kunnen we ook niet over oordelen aangezien je je lengte, gewicht en vet niet weten..

wat dacht je van 500mg test enth en winny en geen proviron

ik ben 1,68 weeg op dit moment 78kg en 12%
welke doseringen zal je me aanraden ....ik wil de proviron voor de anti oest werking gebruiken.
ben daar wel gevoelig voor!!!

Optie 1 en de proviron door winstrol vervangen lijkt me wel een goede keuze.

Omdat dit je 3de kuur is dacht ik dat je zelf een kuurschema kon opstellen. Jij weet namelijk als enigste wat voor je werkt en wat niet en voornamelijk waar je gevoelig voor bent.

Wanneer was je laatse kuur, wat had je toen gebruikt en wat voor problemen kwam je tegen?

Terug
Naar boven