Fitness Seller

wat moet ik doen??

TheKing

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
hey allemaal...

ik wou gaan beginne met mijn eerste kuur maar ik weet niet waarmee en wat het beste is voor een 1e kuurtje.. is dat oraal of gewoon een prikkie? en welk middel, hoeveel etc etc.. ik train 4 a 5 dagen in de week, ik ben 20 jaar, ben 1.82 lang, ik weeg 72 kilo en BF is 17%.. ik zou graag wat info van jullie willen horen...

greets TheKing

hey allemaal...

ik wou gaan beginne met mijn eerste kuur maar ik weet niet waarmee en wat het beste is voor een 1e kuurtje.. is dat oraal of gewoon een prikkie? en welk middel, hoeveel etc etc.. ik train 4 a 5 dagen in de week, ik ben 20 jaar, ben 1.82 lang, ik weeg 72 kilo en BF is 17%.. ik zou graag wat info van jullie willen horen...

greets TheKing

Beste tip: lees de sticky's en de leerzame topics, wacht daarna minimaal nog een jaar totdat je oud genoeg bent om geen tot minder gezondheidsproblemen op lange termijn te krijgen...

O, en lees je in over voeding en correct trainen, die twee zaken kunnen je pasgewonnen massa redden als je klaar bent en funderen natuurlijk als basis van eenieder die serieus wil groeien...

• Topic Starter Topic Starter
ja ik heb al wat dingen van een vriend van me gehoord over het een en ander maar egt goed uitleggen kon hij het ook niet.. daarom vraag ik het ook aan jullie ... en ja je moet wachten tot minimaal je 21e toch? dat is over 3 maandjes... voeding en training zit wel goed nu... maar weet niet of ik met een d-bol moet beginne of een test e ...

Stats: 1m82 72kg 17%

Zoiezo met deze stats niet aan aas beginnen maar indien toch, dan zeker geen dboll.

Ja zoals ik het zie heb je nog lang niet je naturel max behaald, maar dat hebben velen mensen niet voordat ze beginnen.

Als je wil beginnen is test de basis van elke kuur :rolleyes:

hey allemaal...

greets TheKing

500 mg Test 10-12 weken.

Hier word test e geadviseerd, maar ik zou eens eerst met oral beginnen. De meeste BBrs hier gaan weer reageren van niet.
Maar ik zeg dat puur om zelf na te gaan wat AAS met je doet. Dus begin met een oral winny kuurtje 6 wk 40mg ed.
Bevalt het je goed, pak je test e erbij.

Aangemeld: feb 2010
Leeftijd: 20
Geslacht: M
Stats: 1m82 72kg 17%

Mijn advies: Wacht nog eventjes, lees de stickies(voeding/AAS) en overweeg dan nog eens om aan AAS te beginnen.

Terug
Naar boven