XXL Nutrition

Wat Moet Ik Doen?????

Berry2000

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben al enige tijd aan het nadenken over mijn 1e kuurtje, nu heb ik ontzettend veel gelezen, maar weet nog niet exact wat ik doen moet.

Doel: Iets aankomen, zowel in massa als kracht uiteraard, hoeven geen mega gains te zijn. Daarnaast iets droger worden zou fijn zijn, met de juiste voeding. Heb erover gesproken met een vriend, die er wat ervaring mee heeft, maar dat was o.a. sus, deca en dianabol, rest weet ik niet eens uit mijn hoofd. Lijkt mij wat aan de zware kant, erg veel kans op gyno wil ik niet lopen.

Deca-Durabolin lijkt mij een goede optie, Sustanon lijkt me ook wat, wat ik begrijp beide niet teveel vochtretentie en goede gains. Welke tabletten moet ik er dan nog bij pakken?

Nakuur spreekt voor zich, dat is zo goed als geregeld.

Alvast bedankt!

als ik jouw was zou ik eerst nog goed m'n research doen want het klinkt of je er nog weinig tot niets vanaf weet. dit is zeer zeker niet lullig bedoeld of zo maar je moet goed weten waar je mee bezig bent als je besluit om ermee door te gaan.

-rodge

rodge zei:
als ik jouw was zou ik eerst nog goed m'n research doen want het klinkt of je er nog weinig tot niets vanaf weet. dit is zeer zeker niet lullig bedoeld of zo maar je moet goed weten waar je mee bezig bent als je besluit om ermee door te gaan.

-rodge

Precies.

Wees je er ook van bewust dat welke AAS je ook gebruikt er altijd potentiele risico's aan kleven..

niet veel vochtretentie met deca en sus?lees nog een paar maanden goed in deze sectie man,zal later mss nog van pas komen...

waarom wil iedereen al direct bij de eerste kuur aan de sust...
ik begrijp het niet...

ironmike86 zei:
waarom wil iedereen al direct bij de eerste kuur aan de sust...
ik begrijp het niet...

De meeste mensen waaronder ik zelf vinden dat test. een basis is voor een kuur, en sustanon is nu eenmaal test man niets meer en niets minder.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wat verkeerd gezegd... Sus wel, Deca-Durabolin RELATIEF weinig vochtretentie.
Ik heb veel gelezen, weet van vrijwel alles de risico's, maar niet voor niets vraag ik t hier nog eens na.

Rodge bv, wat zou jij een goede optie vinden dan? Dit wil ik graag van iedereen weten.

Laatst bewerkt:
Berry2000 zei:
Misschien wat verkeerd gezegd... Sus wel, Deca-Durabolin RELATIEF weinig vochtretentie.
Ik heb veel gelezen, weet van vrijwel alles de risico's, maar niet voor niets vraag ik t hier nog eens na.
Mijn grootste bron waar veel op een rijtje staat is Lees ook in op andere sites.
Rodge bv, wat zou jij een goede optie vinden dan? Dit wil ik graag van iedereen weten.

haal die site even snel weg, is niet toegestaan hier.

en op zoon site staan vaak maar halve waarheden, aangezien ze een verkoop belang hebben

Although side effects similar to those of other steroids have been reported, the effects are relatively uncommon when compared to other forms of steroids. Nandrolone does not effect the immune system, unlike testosterone! It will not damage connective tissue, i.e. elbows, knees (Big problem amongst heavy steroid users). It does not aromatize easily. Gives the body a lean hard look.

Deca durabolin is generally considered by athletes and sports medicine physicians to be the safest and most effective injectable anabolic steroid

It seems to be the best of injectables for the cost. Usual dose is 200 mg per week with highs ranging 200 mg a day. The average duration is about 2 to 4 month. There are very few side effects.

Deca durabolin is easy on the liver and promotes good size and strength gains while reducing body fat.

Gains will minimally dissipate, if at all, after the cycling period if workouts are kept intense

Bron: Eurosteroids

Als hun het liegen, lieg ik het ook.....
Theoretisch gezien is het een commerciële site, ze verkopen het, van de andere kant, van bv Dianabol staat dat er ontzettend grote kans is op bijwerkingen. Dus verwacht een stukje eerlijkheid.

haal die site eerst even uit je eerderen post, is niet toegestaan hier.

Gelul, berry. Trap er niet in. Kijk liever naar objectieve sites!

Willen jullie wel even op de site kijken...
Staan redelijk veel waarheden op, aangezien ik ook wel gesprekken gehad heb met mijn mede-sportschoolgangers hier.

Daarnaast wil ik wel even weten hoe ik t eraf kan halen?...

En wat jullie mij adviseren.

Sus en Anadrol is mij ook verteld, kuur die mijn trainingsmaat had heb ik de originele post gezet o.a. zat meer bij, hij is ontzettend netjes geworden en gebleven 140 kg benchpress, 21 jaartjes jong net als ik. Hij gaat voor me informeren...

Maar wacht met smacht op jullie suggesties/ervaringen....

Berry2000 zei:
.

zoals ik altijd adviseer voor een eerste kuur:

week 1-12 test-e 500mg ew
week 15-? pct bestaande uit 20mg nolva ed(eventueel 50mg clomid erbij)

hou gyno in de gaten en controleer of er een noodzaak is voor hcg,dit dan gebruiken VOOR dat pct in week 15 begint.

-rodge

Dat is 1 suggestie.... Laat ze maar komen...
Hiermee ben ik ook niet echt bekend Rodge...
Deca kuur geen optie?
Sustanon is ook een test. waarom is dat niet aan te raden?
Eventueel iets met winstrol? Ivm het droger worden?

Berry2000 zei:
Deca kuur geen optie?

Nee, het is de bedoeling dat je bij je eerste kuur kijkt hoe je op test reageerd.
bij je volgende kuur kan je dan gaan stacken.
zo weet je gelijk waar het aan licht al er iets niet goed gaat.

zeg ik het zo goed Rodge?

Hmmmm... ok... Is voor mij nieuw, komende tijd nog wat meer info vergaren hier..... hoop dat jullie dan net zo hulpzaam zijn!

Bedankt heren... ik ga naar bed... Rusten ook erg belangrijk he... dat weet ik dan weer wel ;)

Om te beginnen kan je uiteraard beginnen met test ent only 500mg {wat rodge eerder aangaf}.
Waarom anadrol? Als je een paar weken opgeblazen wilt zijn ga je gang, dat verlies toch allemaal weer,pak dan gewoon dianabol in plaats van Oxy's

Een goed altenatief is een bread en butter kuur

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg Nolva /ED

Nakuur:

Week 12-15 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Berry2000 zei:
Deca kuur geen optie?

omdat sustanon een ester blend is, hierin zitten meerdere esters, om stabiele bloedwaarden te houden moet je dus vaker prikken.

test enanthaat prik je 1 keer per week.

je kan de 500mg test prima combineren met winny

1-10 500mg test
7-12 50mg winny EOD (inject) 40 mg winny ED (orals)

PCT

13-14 40mg nolva ED
15-16 20mg Nolva ED

let op weken tot en met!

Kort samengevat:

Test E is volgens vele de beste optie voor mij. Ik wil niet meteen een kuur van 10 of 12 weken, 8 lijkt mij de 1e x meer dan genoeg.
Houd die Test veel vocht vast? of valt het relatief mee, in verhouding tot andere aas.
Wanneer het wel het geval is en het vetpercentage zou ook stijgen... is Winny dan de beste optie om later in de kuur toe te voegen?

Kort samengevat.

Ik denk dat je je eens goed in moet lezen in de materie:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.steroid.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Suc6!

Terug
Naar boven