MuscleMeat

wat moet ik hebben !!!!

arminBiH

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Hallo, Ik ben hier nieuw heb het een en ander gelezen maar heb toch nog een vraag.
Welke steroids zijn de beste en die zo min mogelijk risico's heeft.
Even wat stats van mij ben breed gebouwd 93 kilo en 1.81m lang
maar heb wel een buikje er moet dus wel wat vet af ik train 5 dagen in de week.
Graag wat info wat ik het beste kan doen alvast bedankt.

:slotje:

wegwezen

clen is wat jij nodig hebt

Dit snap ik niet... Hij vraagt gewoon iets...

Ot:
Wat wil je? Afvallen? Aan komen?
Hoe ziet je voedingsschemaer uit?

TS heeft niets kennis, blijkbaar nooit van AAS gehoord. Dus waarschijnlijk in de gym 'nen brede gast' zien lopen en wil dit nu ook. Als jij de moeite wilt doen om je tijd daarin te steken, dan is dat jouw keus kleuterleidster melvin.

de vriendelijkheid van sommige mensen flatteert hier wel :)

Ik weet er zelf ook niet zo heel veel van af maar voor ik hier een vraag stelde had ik zelf al wel aardig wat opzoek werk gedaan.

Moeilijk te zeggen ook welke nu juist "de beste zijn" voor elk doeleinde zal wel een andere "de beste zijn"

kheb hier een link om je op gang te brengen

--->>>klik hier :p

TS heeft niets kennis, blijkbaar nooit van AAS gehoord. Dus waarschijnlijk in de gym 'nen brede gast' zien lopen en wil dit nu ook. Als jij de moeite wilt doen om je tijd daarin te steken, dan is dat jouw keus kleuterleidster melvin.

Dit.

ik zou gewoon hier alle sticky's door lezen hier kan je eigenlijk alle info al vandaan halen, en mocht je dan nog vragen hebben laat het dan weten

de vriendelijkheid van sommige mensen flatteert hier wel :)

ik weet er zelf ook niet zo heel veel van af maar voor ik hier een vraag stelde had ik zelf al wel aardig wat opzoek werk gedaan.

Moeilijk te zeggen ook welke nu juist "de beste zijn" voor elk doeleinde zal wel een andere "de beste zijn"

kheb hier een link om je op gang te brengen

--->>>klik hier :p

:d

Hallo, Ik ben hier nieuw heb het een en ander gelezen maar heb toch nog een vraag.
Welke steroids zijn de beste en die zo min mogelijk risico's heeft.
Even wat stats van mij ben breed gebouwd 93 kilo en 1.81m lang
maar heb wel een buikje er moet dus wel wat vet af ik train 5 dagen in de week.
Graag wat info wat ik het beste kan doen alvast bedankt.

Advies kan je altijd vragen. Maar je mag niet verwachten, dat iemand zomaar een heel kuur voor gaat schrijven. Dat kunnen we niet zomaar doen, en dat mag ook niet. Ik heb een kuur op papier in 5 minuten uitgeschreven, maar ben jij daar dan mee geholpen? Ik stel voor dat je je over alle middelen goed gaat inlezen en eerst kijkt of je niet je voeding, training, of rust kan verbeteren.

mijn advies: 1 kliko tren p/d

Paar weekjes wat terugzakken in carbs . Bergen groenten eten , 3 uurtjes cardio per week en een shitload proteïnen . Dat heb jij nodig .
Als je eenmaal wat afgevallen belt , clean bulken en zolang je aan jou lengte geen 110 weegt ofzo en je hebt geen jarenlange ervaring zou ik sowieso van de anabolen blijven . Ik zou het sowieso nooit doen , maar ieder zijn eigen keuze .

Of als eerste doel nemen dat buikje er af trainen. :-)

Edit: phenochef was me voor..

Paar weekjes wat terugzakken in carbs . Bergen groenten eten , 3 uurtjes cardio per week en een shitload proteïnen . Dat heb jij nodig .
Als je eenmaal wat afgevallen belt , clean bulken en zolang je aan jou lengte geen 110 weegt ofzo en je hebt geen jarenlange ervaring zou ik sowieso van de anabolen blijven . Ik zou het sowieso nooit doen , maar ieder zijn eigen keuze .

mooie stats heb je kerel, ben ik ook naar toe aan het werken. 100 KG op 12 %

Het is een eerlijke vraag.
Maar het is overduidelijk dat je je gewoon totaal niet hebt ingelezen.

Dit forum staat vol met info, dus doe zelf even wat onderzoek zodat je weet wat je straks in je kont spuit of welke pillen je slikt.

Terug
Naar boven