Fitness Seller

wat moet ik nemen?

michka

Novice
Waardering
0
Heren,

ik ben 26 en meet 1m90 en weeg 81k. ik sta eigenlijk redelijk scherp en heb toch wel al een zichtbaar sportief licht gespierd lichaam.toch vind ik me wat te mager voor men lengte en ik zou eigenlijk iets meer zwaardere spieren willen hebben maar zeker niet te veel, zeker geen zware massa opbouwen. Wat kan ik hier het best voor nemen. ik doe allerlei sporten, veel cardio gebasseerd, ook fitness maar niet als hoofdbezigheid. Ik had gedacht aan winstrol? maar zijn er ook andere (betere?) of is winstrol iets goed voor mij? wat gaat dit me opbrengen?

alvast bedankt voor de reacties in info die komende zal!

Heren,

ik ben 26 en meet 1m90 en weeg 81k. ik sta eigenlijk redelijk scherp en heb toch wel al een zichtbaar sportief licht gespierd lichaam.toch vind ik me wat te mager voor men lengte en ik zou eigenlijk iets meer zwaardere spieren willen hebben maar zeker niet te veel, zeker geen zware massa opbouwen. Wat kan ik hier het best voor nemen. ik doe allerlei sporten, veel cardio gebasseerd, ook fitness maar niet als hoofdbezigheid. Ik had gedacht aan winstrol? maar zijn er ook andere (betere?) of is winstrol iets goed voor mij? wat gaat dit me opbrengen?

alvast bedankt voor de reacties in info die komende zal!

ik denk dat je t beter bij je voeding kunt zoeken dan bij anabolen. Wat is je voedingschema?

• Topic Starter Topic Starter
doe best wel moeite hoor, eet toch wel vijf maal per dag eiwitrijk voedsel met daarbij nog shakes, ben de eerste maanden wel ongeveel 5 kilo bijgekomen maar de laatste maanden krijg ik er niet echt veel meer bij...

voor je lengte weeg je weinig
zou idd meer beginnen te eten
zo al hierboven vermeld is
winny lijkt me meer iets om drooger te worden en vocht af te drijven
dan echt zwaarder te worden
dus niet zo een goede keuze lijkt me

deet vroeger ook veel cardio kwam geen zak aan, nu nog max 2 a 3 u per week :)

als je spiermassa wilt bouwen zul je eerst moeten stoppen met die cardio!

hoeft niet, hij moet echter meer gaan eten om de cardio te gaan compenseren. ts is gewoon licht voor zn lengte, en moet dus met voedsel nog genoeg kunnen veranderen. 5x per dag eten kan makkelijk 7x worden, en elke keer een beetje meer. eet je al 3x per dag een warme maaltijd..?

maar....hij wil aan de AAS...en je moet hem dit soort basic voedings info nog vertellen?

nee geen drie keer, maar ik heb het precies al een beetje begrepen, misschien moet ik dan toch maar eens inderdaad proberen meer te eten voor de volgende maanden. alleen minder cardio is moeilijk he als je bepaalde sporten echt graag doet...

nee geen drie keer, maar ik heb het precies al een beetje begrepen, misschien moet ik dan toch maar eens inderdaad proberen meer te eten voor de volgende maanden. alleen minder cardio is moeilijk he als je bepaalde sporten echt graag doet...

ja je zult die keuze moeten maken..of 100% focussen op massa, of gewoon minder snel massa aanzetten en erbij cardioen.

idd is een keuze die je maakt
wat je er voor over hebt
en wat je er voor wilt laaten :)

thanks gaste

je kunt cardio doen wat je wil, zolang je maar meer eet dan je verbrand. Anabolen gaan je ook geen magische kg's geven, zeker niet na je kuur. elk pondje komt uiteindelijk gewoon door t mondje..

Grind of cement eten helpt ook.

Gozer,vertel ff wat je eet,welke sport je precies doet,en voor hoelang.
Dan pas kan je kijken of je eventueel wat kunt nemen.Maar als je zoveel cardio gericht sport met een laag aantal kiloos,zul je het toch echt in je brandstof moeten zoeken.
Maar llat maar eens zien wat je per dag binnen krijgt.

Zou zeker elke dag kilo Krieltjes eten :D

Ont:

Degene die niet weet wat ie wil trainen en niks van voeding weet zou ik geen groeihormonen, anabolen of hoe je het wil noemen laten gebruiken.

TIP:Lees dit forum meerdere malen door de sticky's van voeding en training.

ga een voedingsschema opstellen en gebruik dat als leidraad.

je Kcalinname van nu verhoog je langzaam met 100Kcal.p/d om de 5 dagen.

eet wat meer aan pasta's en s'avonds bak kwark voor het slapen gaan etc etc.

Succes :thumb:

Zou zeker elke dag kilo Krieltjes eten

hebbie zeker voor kleine 3 mnd genoeg aan mij hahaha

Terug
Naar boven