AndroidHealthClinic

Wat Mohammed te vertellen heeft...

Volgens deskundigen is het een bijzonder leeg persoon, niet interlectueel en had hij beter de donald duck kunnen verlezen. Duh, alsof we dat al niet wisten.

Hij beweert in zijn betoog dat Allah geweld toestaat. Tsjonge wat een triest persoon.

Ik ben geen moslim laat dat duidelijk zijn.. maar mohammed was geen leeg persoon: hij was een van de grootste handelaars en kwam in zijn tijd op voor gelijke rechten voor vrouwen (bv erfenisrechten)...

acidreign zei:
Ik ben geen moslim laat dat duidelijk zijn.. maar mohammed was geen leeg persoon: hij was een van de grootste handelaars en kwam in zijn tijd op voor gelijke rechten voor vrouwen (bv erfenisrechten)...

Ik bedoel mohammed B en niet mohammed zelf. ;)

• Topic Starter Topic Starter
acidreign zei:

Dat is deze Mootje niet hoor ;)

Wordt natuurlijk ook gedaan om geen positief beeld te scheppen van die stumperd. Daarom mochten er ook geen camera's aanwezig zijn. Altijd leuk klakkeloos iemand zijn mening overnemen.

Ik had liever de beelden gezien en dan gekeken of ie zo'n dom figuur is. Vorm nog altijd liever mijn eigen mening. Maargoed vind 'em door zijn actie zowieso al een gigantische loser, dus de beelden zouden dat waarschijnlijk toch niet veranderd hebben.

Als je die 40 minuten gebrabbel eens luistert kan je heel goed je mening vormen hoor. :)

dooh mohammed B mja
hehe negeer men opmerking dan maar want die kerel zuigt gewoon

ik hoef dat gebrabbel niet eens te horen zeg.

Ik snap niet dat hij zo loopt te zeiken. ALS HET HEM HIER TOCH NIET BEVALT DAN ROT HIJ TOCH OP.

niemand heeft hem ooit gedwongen hier te blijven.

inplaats van ons lastig te vallen met zijn idiote daden en nu zelfs nog met dat domme gebrabbel. Ik mag toch hopen dat hij de rest van zijn leven niet meer vrij komt zeg.

Laatst bewerkt:
Echt ****ed up als je daar in die rechtszaal zit en je kan niet weg. Moet je dat gebrabbel blijven aanhoren

Ja precies, laat hem verotten!:mad:

gallemagallema izng gallema.
zo klonk 't.
En inhoudelijk was het niet veel beter. Met z'n oeverloze gebrabbel over de profeet.

Wat doet zo'n gozer hier überhaupt? Hij haat het westen maar hij wil niet emigreren. Nogal masochistisch.

Lauw, hij kan niet meer emigreren. In dit geval is dat positief te noemen, hij kan zich nu levenslang wijden aan Koranstudie. Achterlijke mong**l is het om iedere keer aan te komen met dat saaie gelul van hem, hij klinkt ook duidelijk als iemand die totaal niet spoort. Net zoals de rest van zijn vriendjes, die mogen ze van mij ook levenslang opsluiten en de sleutel weggooien.

Het is gewoon simpel, als de Westere maatschappij je niet bevalt dan tief je maar op. Ga lekker extremist spelen in landen waar je genoeg soortgenoten kan vinden. Grote kans dat ze daar worden afgeknald, zoals die twee sukkels toen in Pakistan. Good riddance.

Vind je het erg als ik het niet ga luisteren? Zo iemand verdient het niet dat er naar zijn gelul wordt geluisterd.

Wel grappig z'n stem een keer te horen. Geboren in NL en toch een accent, zie je wel vaker bij die lui.

Het grappige is dat hij er zelf van overtuigd is dat hij hele wijze dingen zegt.

Geef die gozer ff nog meer aandacht.

Zijn jullie nou zo stom, of ben ik nou zo slim?

:p

Maar ff zonder gekkigheid.
Dit is nou toch juist wat hij wil.
Hij zit vast en nog is alle aandacht op hem gericht.
Ik denk dat ie zich suf lacht

Terug
Naar boven