MuscleMeat

Wat Nemen Tijdens En Na Een Kuur?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
ronny1 zei:
Ik Heb Proviron En Nolvadex?maar Welke Moet Ik Nemen Tijdens De Kuur?en Welke Na De Kuur???wat Is Het Beste Voor Het Nakuren????

Proviron tijdens de kuur.

Nolvadex is de nakuur.

Nolvadex kun je ook gebruiken tijdens de kuur, ALS er bijwerkingen optreden die je tegen wilt gaan. Maar dat gebeurd zelde, het is altijd veilig om Nolva bij de hand te hebben. Nolvadex is een goede NAkuur.. dus na de gehele kuur.

Verder vind ik Clomid een zeer goede nakuur, de beste. Nolvadex is cool.
Als nakuur gebruik ik beide, clomid als nolvadex.. dan zit je 100% safe. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Is Proviron Aangewezen Of Enkel Bij Pijn In De Tepels??

Hoelang Moet Ik Nolvadex Gebruiken?

Lol,daar Maak Ik Me Geen Zorgen Over :d
Ik Ga 250 Deca 10w En 250 Sustanon 10w Gebruiken
Ik Wil Ook Dianab Gebruiken,maar Ik Kan Het Nergens Krijgen :(

ronny1 zei:
Lol,daar Maak Ik Me Geen Zorgen Over :d
Ik Ga 250 Deca 10w En 250 Sustanon 10w Gebruiken
Ik Wil Ook Dianab Gebruiken,maar Ik Kan Het Nergens Krijgen :(

Dit is je eerste kuur neem ik aan? Netjes voor een eerste kuur.
Alles uit de kast halen wat erin zit, want bij de eerste kuur gain je het hardst.

Maar als je nog een Dboll bij doet, dan wordt het wel een vochtig zooitje. Deca en dboll zijn vochttrekkers hè. (bij de meeste)..

NEE HOOR,DIT IS MIJN 4DE KUUR,IK KUUR NOOIT ZWAAR,IK HEB OOIT EENS DRIVE,WINSTROL,testoviron,winstrol,sustanon en naposim genomen als kuur,was best wel goed,maar heb daarvoor gyno gekregen,maar is nu bijna helemaal weg ;)

ronny1 zei:
NEE HOOR,DIT IS MIJN 4DE KUUR,IK KUUR NOOIT ZWAAR,IK HEB OOIT EENS DRIVE,WINSTROL,testoviron,winstrol,sustanon en naposim genomen als kuur,was best wel goed,maar heb daarvoor gyno gekregen,maar is nu bijna helemaal weg ;)

En nog nooit na gekuurd? :eek:
Of wa? Omdat je erom vraagt.

Ik heb Dboll, winstrol, methyl, anadrol gebruikt. binnenkort ga ik beginnen met Enanthate en Deca + Dboll kuur. haha. ben benieuwd. Februari is t zo ver. :)

:D .en nee,nog nooit nagekuurd,waarschijnlijk heb ik een slechte dokter :mad:
dient proviron om vochtophoping tegen te gaan of om gyno te voorkomen,want mijn dokter zei dat proviron beter is om gyno tegen te gaan dan nolvadex ???

NOG NOOIT NAGEKUURD :D
IS PROVIRON NIET VOOR GYNO TEGEN TE GAAN,want ik lees dat het dient voor vochtophoping tegen te gaan??

RONNY2 zei:
NOG NOOIT NAGEKUURD :D
IS PROVIRON NIET VOOR GYNO TEGEN TE GAAN,want ik lees dat het dient voor vochtophoping tegen te gaan??
praat jij graag tegen je eigen bro :D

(of ik moet gek worden maar jullie namen lijken op elkaar en de data ook ;) )

Oh Ja, BrEeZaH TaAl WoRdT NiEt EcHt GeWaArdeErD HieRo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven