Cr3ature
Novice
- Waardering
- 0
Hoi, ik heb nu reeds lange tijd natuurlijk getraind, met aangepaste voeding en keiharde training en ben veel gegroeid maar heb alles uitgehaald wat ik natuurlijk kon uithalen. EN
ik heb beslist om toch die stap verder te nemen. (nee dit is geen plotselinge keuze, lang over nagedacht
)
Maar ik heb hier en der al een beetje bijgelezen over anabolica en wou toch es mening van jullie horen. Wat is volgens jullie de ideale start in de steroid wereld? Wat raden jullie me aan? En wat zal bvb de komende 3 maand het meeste resultaat brengen? Tevens wat is op lange basis het interessants?
Ik stel deze vragen hier omdat er bij ieder discusie platform telkens geprezen en afgebroken wordt en ik hier niet echt een dergelijk besluit kan uitnemen! Graag hulp gevraagd aub
Greetz
your Lord and master
Creature
ik heb beslist om toch die stap verder te nemen. (nee dit is geen plotselinge keuze, lang over nagedacht
)Maar ik heb hier en der al een beetje bijgelezen over anabolica en wou toch es mening van jullie horen. Wat is volgens jullie de ideale start in de steroid wereld? Wat raden jullie me aan? En wat zal bvb de komende 3 maand het meeste resultaat brengen? Tevens wat is op lange basis het interessants?
Ik stel deze vragen hier omdat er bij ieder discusie platform telkens geprezen en afgebroken wordt en ik hier niet echt een dergelijk besluit kan uitnemen! Graag hulp gevraagd aub
Greetz
your Lord and master
Creature