MuscleMeat

Wat stel je voor?

Cr3ature

Novice
Waardering
0
Hoi, ik heb nu reeds lange tijd natuurlijk getraind, met aangepaste voeding en keiharde training en ben veel gegroeid maar heb alles uitgehaald wat ik natuurlijk kon uithalen. EN :rolleyes: ik heb beslist om toch die stap verder te nemen. (nee dit is geen plotselinge keuze, lang over nagedacht ;) )
Maar ik heb hier en der al een beetje bijgelezen over anabolica en wou toch es mening van jullie horen. Wat is volgens jullie de ideale start in de steroid wereld? Wat raden jullie me aan? En wat zal bvb de komende 3 maand het meeste resultaat brengen? Tevens wat is op lange basis het interessants?

Ik stel deze vragen hier omdat er bij ieder discusie platform telkens geprezen en afgebroken wordt en ik hier niet echt een dergelijk besluit kan uitnemen! Graag hulp gevraagd aub :D

Greetz
your Lord and master
Creature :D

Nou jongens, waarom krijgt onze vriend Creature nou geen advies op maat? ;)

Er wordt geprezen en afgewezen omdat alles bij iedereen anders werkt
je moet dus voor jezelf uitmaken wat er best zou zijn om te starten

dan post je dit en dan kun je vragen wat er fout aan zou kunnen zijn
alleen zo kunnen we je helpen ;)

Ik denk dat je dat het best kunt bekijken aan de hand van je eigen fysiek en wat je wensen zijn.

Als je gewoon massa wil winnen en je niet druk maakt om een beetje extra vet: Test only eventueel met dbol kickstart of test/deca.

Persoonlijk (ik ben wél bang voor teveel extra vet) zou ik er "meer voor over hebben". What means test/bold/winny, meer middelen, vaker injecteren want ik zou de timing zo goed mogelijk indelen, doch relatief meer dróge massa dan bijv test/deca/dbol :)

Iets meer werk en misschien iets minder algemene massa, wel kwalitatief.

500 test 10 weken
kickstart dboll 4-6 weken 30 mg

nakuur clomid-nolva

ideale beginners kuurtje wat mij betreft.

younggod zei:
500 test 10 weken
kickstart dboll 4-6 weken 30 mg

nakuur clomid-nolva

ideale beginners kuurtje wat mij betreft.

Persoonlijk zou ik dan de dbol ff achterwege laten. 500mg test voor 10wkn lijkt mij meer dan genoeg.

Ik vind dat je kan kiezen uit deze 2 kuurtjes:
- 6 weken 50 mg winstrol tabs
- 10 weken lang 250 mg test enanth en 200 mg deca p/w
Ook annavar only of turinabol only voor 6 weken zijn imo goede begin kuurtjes. Ik heb zelf optie 2 gedaan en ben zeer tevreden met het resultaat.

500mg test enthanaat voor 10 weken. Elke week maar een keer injecteren en machtige resultaten. Nakuur 4 weken nolvadex.

Suat zei:
Persoonlijk zou ik dan de dbol ff achterwege laten. 500mg test voor 10wkn lijkt mij meer dan genoeg.

ik denk dat die kickstart geen overkill is in dit kuurtje, zou kan je ook vanaf dag 1 al lekker knallen. Maar ja, dat is persoonlijk natuurlijk :D

Terug
Naar boven