MuscleMeat

Wat te bestellen!?

Sangiri

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
78kg
Goedenavond,

Er is mij sinds kort aangeraden mijn supplementen te bestellen bij bodyenfitshop.nl

Toen ik daar twee keer op de site aan het rond zoeken was werd ik doodgegooid met producten en heb echter geen idee wat te bestellen. Ik ben op zoek naar Whey shakes (denk ik). Ik train nu een aantal maanden 4 a 5 keer in de week en ben een moeilijke eter. Ik lust veel maar eet gewoon heel weinig. Nou kocht ik voorheen altijd mijn whey shakes bij mijn gym maar hoor van iedereen dat je daar word afgezet. Mijn vraag aan jullie is: Welk product is aan te raden als beginnende kracht trainer? Heb in de afgelopen periode al een aanzienlijk verschil gezien in mijn lichaam maar wil het toch nog aanvullen met een shake.
Alvast bedankt voor de hulp:D

Ryan

Whey is gewoon overal t zelfde, kijk gewoon welke t lekkerste is, of beter gezegd.. minst vies :roflol:

Als je niet aan je kcal komt -> 25g whey, 50g ultra fine oats, 250ml melk en scheutje olijfolie. Zit je op 500 kcal :p

Niet zo veel zeiken en gewoon wat meer eten :p

On topic: bestel wat sachets van verschillende soorten whey producten, dan kun je kijken wat je wel/niet lekker vindt.

Ga gewoon voor de Whey Perfection en kies een 'veilige' smaak (vanille, choco, aardbei, banaan)

Daarnaast kan creatine (en dan gewoon Creapure) een goede aanvulling zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties hier kan ik zeker wat mee!

• Topic Starter Topic Starter
Brinta word snel dik, die ultra fine oats 2 min laten staan en je drinkt het zo weg. Volgens mij is t ook goedkoper dan brinta en in brinta zit ook suiker dacht ik?

Nope.. Wordt wel dik, ligt eraan hoeveel melk/water en hoeveel brinta je gebruikt .

Terug
Naar boven