AndroidHealthClinic

Wat te doen tijdens wachten

Daantje Groot

Competitive Bodybuilder
Waardering
147
Lengte
2m
Wat doen jullie als je moet wachten tot dat een oefening vrij komt? Vroeger toen ik niet serieus trainde deed ik altijd een andere oefening, maar nu ik met SS ben begonnen kan ik niet veel anders dan wachten.

Als mensen erg lang bezig zijn vraag ik meestal hoeveel setjes ze nog moeten doen, maar als je dat bij een tweede oefeningen weer moet doen, vind zou ik dat al snel irritant worden, zeker als jij als ecto aan zo'n grote gozer vraagt :P

Vind het zelf niet vervelend als iemand vraagt hoeveel ik nog moet doen, maar als diegene vervolgens gaat kijken hoe jij oefeningen doet wel enigzins irritant... dus wat doe je in de tussentijd?

Een andere oefening

Gewoon blijven kijken, liefts zo dicht mogelijk erbij gaan staan. Kappen ze vanzelf eerder en kan ik aan het werk.

als de ander rust kun jij toch een setje doen... Het is niet zijn gym/apparaat, alles eerlijk delen.

Ik zeg altijd "jo mag ik meedoen"

It's super effective [Afbeelding niet meer beschikbaar]

als de ander rust kun jij toch een setje doen... Het is niet zijn gym/apparaat, alles eerlijk delen.

Hehe bij ons loopt er zo'n mafkees rond die wisselt steeds tussen 2 apparaten.
Gaat die van apparaat A naar apparaat B, ga ik apparaat A gebruiken komt die van, 'ja daar ben ik nog mee bezig' xd

''Hey mag ik er even tussen''

Ik mag er wel even tussen hé vriend! (werkt altijd)

• Topic Starter Topic Starter
Maar meegedaan, ik geloof alleen dat de andere mensen die aan het wachten waren dat niet zo leuk vonden :rolleyes: we hebben echt meer squat rekken nodig.

Van alle leden sqautten er maar drie hier, sta soms alleen te wachten voor lui die biceps curls aan het doen zijn in het rack. Soms vraag ik beleefd of ze op willen tiefen, maar dat werkt niet altijd. Laatst was ik aan het squatten komt een gast die ez bar terugleggen in het rack. Ik wtf, weg met dat ding! Hij maar die ligt hier altijd...kon ik met 1 hand dat ding weg slingeren...gelukkig was ik nog met.mijn warming up bezig...

Inderdaad, gewoon met ze meedoen :)

Terug
Naar boven