Fitness Seller

Wat te doen?

Insta

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hey DBBers

heb een aantal topics geplaats maar hier is nog een ;)
ik had laatst een topic gemaakt met fotos en wat jullie mening daarover was nu zeiden veel ga clean bulken en dan ben ik gaan doen.
zit nu 2 weken erin en ben al weer 1 kg zwaarder maar mijn doel is nog steeds om abs zichtbaar te krijgen, hoe dan ook nu zat ik te denken is het dan niet slimmer om eerst dat doel te bereiken aangezien ik nu op 11-12% bf zit en graag naar 7-8% wil en daarna ga clean bulken?
anders word het zo uitgestelt en dan blijf ik mij focussen op een doel dat nog wel een aantal maanden kan duren voordat ik weer ga cutten.

ik hoor graag wat jullie mening is

Nee, door blijven bulken. 7-8% ziet er niet uit als je pas 73kg op 12% bij 183 cm bent.

Denk dat de meeste dit zullen zeg.

Kies je toch helemaal zelf, en zo te zien vind je het leuker om nu al duidelijkere abs te hebben dan dat je nu al massa gaat aanzetten.
Dat je als je nog meer gaat cutten een wandelend skelet wordt moet je natuurlijk wel zelf weten.

• Topic Starter Topic Starter
XD want als ik zou clean bulken zou ik door bulken tot volgend jaar en dan op 85kg stoppen en dan naar 7-8%? of wat

Door bulken. Haal gewoon nog eens 100 kcal er af zo dat het iets langzamer gaat.

Dat is een beter idee.

ok discussie gesloten :) thanks boys
door die opmerking van wandelend skelet ben ik gelijk weer klaar met cutten lol

Ik zal in ieder geval niet je doel te vaak veranderen.

Maar ik weet hoe lastig het is, eerst denk je: ik ben zo mager. Dan bouw je eindelijk iets op en dan baal je weer dat er niks zichtbaar is omdat er ook vet mee aangekomen is...

daarom doe ik clean bulk blijf op 11-12 en misschien naar 13% bf

Terug
Naar boven