manii
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 2m
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo,
Na een aantal dagen informatie te lezen hier op het forum blijft het toch lastig om een goede keuze te maken. Wat voor supplement zou het beste voor mij zijn.
Over 2 maanden moet ik opkomen voor de luchtmobiele brigade, ik train al maanden lang en het gaat de goede kant op.
Ik doe 3 x per week kracht training
1 x borst / triceps
1x Rug / biceps
1x Schouders / buik
Daarnaast loop ik 3/4 keer hard in de week en soms nog een spinning les erbij.
Ik werk ongeveer 33 uur in de week in de supermarkt, dus veel lopen en met je armen bezig. Ook sta ik op de slagerij wat fysiek best zwaar werk is.
Ik probeer mijn voeding constant en goed te onderhouden...
Ochtend:
8/9 uur : Bakje yoghurt/jam/beetje musli met een bruine boterham
11 uur: stuk fruit
12:30 : 4 Bruine boterhammen
15:00: Fruit/koekje
17:30: Warm eten
20:00: Fruit/koekje
Als ik veel gesport heb op 1 dag, neem ik nog wel eens een energie bar erbij..
Rust neem ik naar mijn zeggen genoeg, ik probeer toch wel 9 uur slaap te krijgen.
Toch merk ik nu ik meer train, dat me lichaam snel vermoeid is.
Nu overweeg ik toch om supplementen te nemen om dat extra te krijgen om me klaar te stomen voor het leger. Maar aangezien er zoveel verschillende soorten zijn vraag ik mij toch om jullie advies!
Na een aantal dagen informatie te lezen hier op het forum blijft het toch lastig om een goede keuze te maken. Wat voor supplement zou het beste voor mij zijn.
Over 2 maanden moet ik opkomen voor de luchtmobiele brigade, ik train al maanden lang en het gaat de goede kant op.
Ik doe 3 x per week kracht training
1 x borst / triceps
1x Rug / biceps
1x Schouders / buik
Daarnaast loop ik 3/4 keer hard in de week en soms nog een spinning les erbij.
Ik werk ongeveer 33 uur in de week in de supermarkt, dus veel lopen en met je armen bezig. Ook sta ik op de slagerij wat fysiek best zwaar werk is.
Ik probeer mijn voeding constant en goed te onderhouden...
Ochtend:
8/9 uur : Bakje yoghurt/jam/beetje musli met een bruine boterham
11 uur: stuk fruit
12:30 : 4 Bruine boterhammen
15:00: Fruit/koekje
17:30: Warm eten
20:00: Fruit/koekje
Als ik veel gesport heb op 1 dag, neem ik nog wel eens een energie bar erbij..
Rust neem ik naar mijn zeggen genoeg, ik probeer toch wel 9 uur slaap te krijgen.
Toch merk ik nu ik meer train, dat me lichaam snel vermoeid is.
Nu overweeg ik toch om supplementen te nemen om dat extra te krijgen om me klaar te stomen voor het leger. Maar aangezien er zoveel verschillende soorten zijn vraag ik mij toch om jullie advies!

Het lijkt wel of je jezelf uithongert