AndroidHealthClinic

Wat te Kiezen

manii

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Na een aantal dagen informatie te lezen hier op het forum blijft het toch lastig om een goede keuze te maken. Wat voor supplement zou het beste voor mij zijn.

Over 2 maanden moet ik opkomen voor de luchtmobiele brigade, ik train al maanden lang en het gaat de goede kant op.

Ik doe 3 x per week kracht training
1 x borst / triceps
1x Rug / biceps
1x Schouders / buik

Daarnaast loop ik 3/4 keer hard in de week en soms nog een spinning les erbij.
Ik werk ongeveer 33 uur in de week in de supermarkt, dus veel lopen en met je armen bezig. Ook sta ik op de slagerij wat fysiek best zwaar werk is.

Ik probeer mijn voeding constant en goed te onderhouden...

Ochtend:

8/9 uur : Bakje yoghurt/jam/beetje musli met een bruine boterham

11 uur: stuk fruit

12:30 : 4 Bruine boterhammen

15:00: Fruit/koekje

17:30: Warm eten

20:00: Fruit/koekje

Als ik veel gesport heb op 1 dag, neem ik nog wel eens een energie bar erbij..
Rust neem ik naar mijn zeggen genoeg, ik probeer toch wel 9 uur slaap te krijgen.

Toch merk ik nu ik meer train, dat me lichaam snel vermoeid is.
Nu overweeg ik toch om supplementen te nemen om dat extra te krijgen om me klaar te stomen voor het leger. Maar aangezien er zoveel verschillende soorten zijn vraag ik mij toch om jullie advies!

Mijn advies: meer eten / geen supplementen

Meer en vooral beter gaan eten.

Vooral meer eiwitten binnen krijgen en eventueel een whey.

Meer eten: check mijn voedingsschema op mijn fototopic.
Als je toch supps gaat pakken: pak gewoon een whey shake, 2 a 3 x per dag

meer eten en gezonder eten.. eiwitten vooral.
en benen trainen he..

Om iets vernieuwend in dit topic te posten : meer eten ;) Het lijkt wel of je jezelf uithongert

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal op me voeding letten, vooral wat ik aan eiwitten binnen krijg!

meer eten en gezonder eten.. eiwitten vooral.
en benen trainen he..