Fitness Seller

wat te kiezen?

Rooobin

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
ik ga strx een nieuw spelletje kopen maar heb het ontzettend hard om een keuze te maken, kunnen jullie mij helpen om te kiezen?

- battlefield 3
- mw3
- skyrim
- saints row 3
- ...

ik dacht eerst aan battlefield maar toen zag ik een filmpje van skyrim wou dan weer wat anders :)

SR3 en mw3 vallen af
gwn gay.

bf3 en skyrim heb je langer plezier van

De meerderheid zal het daar wel mee eens zijn ja.

• Topic Starter Topic Starter
mja, maar die saints row zag er wel tof uit :) ik zoek vooral niks frustrerend want met fifa 12 heb ik al iets om mijn hart om zeep te helpen. ik heb schrik bij skyrim dat ik het verhaal niet ga snappen vermits ik de eerdere versies nooit heb gespeeld. verder heb ik ook geen ervaring met zo'n soort van spel

Als je geen ervaring hebt met rpg's zoals skyrim zou ik het niet wagen om daar 55 euro aan uit te geven. Ik wou het ook eens proberen met fallout maar bleek niets voor mij dus weggegooid geld.

Als je geen ervaring hebt met rpg's zoals skyrim zou ik het niet wagen om daar 55 euro aan uit te geven. Ik wou het ook eens proberen met fallout maar bleek niets voor mij dus weggegooid geld.

Ik dacht eerst ook dat het echt een k*tspel was, maar het is het zeker wel waard.

Ik heb gisteren een stukje gespeeld van Saints Row 3, maar het is meer een gedowngrade versie van deel 2. Dan kun je beter deel 2 kopen is vele malen goedkoper en heb je langer plezier van imo. Met de aanschaf van SR3 zou ik nog wachten. Ik ga hem pas halen wanneer hij een budgettitel is.

Battlefield3 vs MW3: Ik ga persoonlijk liever voor BF3.

En Skyrim hoef je niet al te veel voor te snappen ookal heb je de andere delen niet gespeeld. Er komen wel referenties naar de andere games in terug maar ze zijn niet noodzakelijk voor het verhaal, meer knipoogjes naar de trouwe fans. In die game zit aardig wat content en heb je zeker 100+ uren plezier van.

het is battlefield geworden, sebiet is zien of het mijn 65 euros waard is :)

Jij betaald nog 65 euro voor een game?

Oh boy...

PS
Goede keuze. Ben zelf erg te spreken over SR3 though, zeker een game die ook een kans verdient mocht dat Sandbox gebeuren je aanspreken. Beter laat je MW3 in de schappen liggen.

ja pff, game mania is net om de hoek en ik was impulsief :) mw 3 zal ik wel is lenen van een vriend, gwn voor de singeplayer te spelen

Skyrim bro... Skyrim

BF3 all the way, man ik vind het spel zo mooi (grafisch & gameplay).

En vooral van die momenten dat je echt denkt: t*ring wat een gaaf spel :o. Laatst zo'n moment dat ik en een teammaat langs elkaar de vijand zaten te bestoken toen ontplofte er een granaat dichtbij ons en hij wordt naar achter geblazen tegen de muur aan. Zag er echt gaaf uit.

Epic :D

PS: Je hebt de goede keuze gemaakt.

net 2 uur non stop gespeeld, knsap er momenteel nog ni echt veel van maar dat zal nog wel komen zeker?

Skyrim ja

Dude, Assassins Creed is the best game of all time. **** al die Call of Duty troep shit en first-person shooters. AC all the way!!!

Dude, Assassins Creed is the best game of all time. **** al die Call of Duty troep shit en first-person shooters. AC all the way!!!

Ik speel hem nu op de pc en hij is wel erg simpel..
Je krijgt bijna van elk mannetje wel een health potion.
Gevechten tegen 12 mannetjes win je zonder problemen.
Ik had daar iets meer van verwacht.
Het verhaal lijkt wel weer erg goed.

kopen.... lol

Ik zou dan in ieder geval voor eentje gaan welke je multiplayer wilt spelen.
de singleplayers kan je idd "lenen" van je maat of van internet ;)

Ik koop alleen games wat je online kan spelen:) , zaken zoals skyrim download ik op piratebay..

Terug
Naar boven