AndroidHealthClinic

Wat vind je van mijn eerste kuur?

CityOfAngels

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
107kg
Beste,

Mijn stats zijn de volgende:

26 jaar, 1m89 en ik weeg 105kg.
Ik train al jaren op en af en nu ben ik weer een dik jaar bezig.

Graag had ik als eerste kuur de volgende producten genomen:

Anavar 60mg/per dag (hoelang is mij voorlopig nog onbekend, ik dacht aan 4 weken kickstart).
500mg test e per week 12 weken lang.
hcg 500iu 2x per week
50mg proviron per dag.

Wat vinden jullie van deze kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Ik voeg nog even toe dat ik graag wat massa pak zonder daarbij te stijgen in vet% (zal niet evident zijn..)

Ik zou anavar vervangen voor dbol als je een kickstarter wil. Rest is prima.

Cal, alvast bedankt voor de toevoeging! Ik twijfel tussen 250mg elke week of 500mg. Is 250mg te weinig als het test e only is?

Ziet er prima uit.

Anavar eruit voor dbol inderdaad. Nakuren niet vergeten, clomid geniet de voorkeur.

500mg test e doen, 250mg is voor meisjes.

500mg it is!
Clomid komt er inderdaad bij tijdens het nakuren.

Kan iemand een verwijzing maken naar een interessant artikel of site omtrent de vereiste voedingssupplementen tijdens een AAS kuur?
Veriest of misschien eerder aan te raden wegens positief effect op... Niet enkel supplementen maar ook bepaalde voeding fzo, ik lees het graag.

Dan kan ik mijn voedingsschema afwerken en post ik hem.

500mg it is!
Clomid komt er inderdaad bij tijdens het nakuren.

Kan iemand een verwijzing maken naar een interessant artikel of site omtrent de vereiste voedingssupplementen tijdens een AAS kuur?
Veriest of misschien eerder aan te raden wegens positief effect op... Niet enkel supplementen maar ook bepaalde voeding fzo, ik lees het graag.

Dan kan ik mijn voedingsschema afwerken en post ik hem.

Waarom denk je supplementen nodig te hebben?

Omwille van gezondheidsredenen of dergelijke. Eventueel negatieve zaken opvangen zoals visolie gebruike tijdens kuur (gebruik ik altijd trouwens)

Omwille van gezondheidsredenen of dergelijke. Eventueel negatieve zaken opvangen zoals visolie gebruike tijdens kuur (gebruik ik altijd trouwens)

Aha ja die werkt inderdaad, had ik ook nodig op 70mg winny.

Maar ik vind het wel een beetje vergaan om een hele berg supplementen te gaan nemen tijdens je kuur. De meeste supplementen zijn zwaarder voor je nieren dat dat ze echt wat opleveren. (Dit hoorde ik van een internist in het ziekenhuis, ze raden aan om zoveel mogelijk uit je voeding te halen)

Hee, je bent even lang als ik. Wat is je vet%?

Mijn vetpercentage is 16%

Oke, paar % hoger dan dat ik zit denk ik, ik weeg wel maar 98-100.

Lijkt me overigens ook te hoog om te kuren gezien je dan meer bijwerkingen ervaart.

Ik ben aan het cutten tot 10% en dan start ik de kuur op. 10% lijkt me voldoende, toch?

Pompoenpitolie zal ik bestellen gezien ik zeker niet te veel haar wil verliezen!

Liefst 10% ja, 12% kan net

Terug
Naar boven