AndroidHealthClinic

Wat vind je van mijn eerste kuur?

CityOfAngels

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
107kg
Beste,

Mijn stats zijn de volgende:

26 jaar, 1m89 en ik weeg 105kg.
Ik train al jaren op en af en nu ben ik weer een dik jaar bezig.

Graag had ik als eerste kuur de volgende producten genomen:

Anavar 60mg/per dag (hoelang is mij voorlopig nog onbekend, ik dacht aan 4 weken kickstart).
500mg test e per week 12 weken lang.
hcg 500iu 2x per week
50mg proviron per dag.

Wat vinden jullie van deze kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Ik voeg nog even toe dat ik graag wat massa pak zonder daarbij te stijgen in vet% (zal niet evident zijn..)

Ik zou anavar vervangen voor dbol als je een kickstarter wil. Rest is prima.

Cal, alvast bedankt voor de toevoeging! Ik twijfel tussen 250mg elke week of 500mg. Is 250mg te weinig als het test e only is?

Ziet er prima uit.

Anavar eruit voor dbol inderdaad. Nakuren niet vergeten, clomid geniet de voorkeur.

500mg test e doen, 250mg is voor meisjes.

500mg it is!
Clomid komt er inderdaad bij tijdens het nakuren.

Kan iemand een verwijzing maken naar een interessant artikel of site omtrent de vereiste voedingssupplementen tijdens een AAS kuur?
Veriest of misschien eerder aan te raden wegens positief effect op... Niet enkel supplementen maar ook bepaalde voeding fzo, ik lees het graag.

Dan kan ik mijn voedingsschema afwerken en post ik hem.

500mg it is!
Clomid komt er inderdaad bij tijdens het nakuren.

Kan iemand een verwijzing maken naar een interessant artikel of site omtrent de vereiste voedingssupplementen tijdens een AAS kuur?
Veriest of misschien eerder aan te raden wegens positief effect op... Niet enkel supplementen maar ook bepaalde voeding fzo, ik lees het graag.

Dan kan ik mijn voedingsschema afwerken en post ik hem.

Waarom denk je supplementen nodig te hebben?