Fitness Seller

Wat vind je van Nero Recode 2?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Liefhebbers, freaks en converteer-professors opgelet:

With Nero Recode 2, you never have to watch bad quality movies or use multiple discs for audio or video. Now you can make backups of unprotected DVDs without any visible loss of quality AND fit a whole movie on one CD!

The solution is both clever and simple - with Nero Recode 2- you can convert DVD movies to Nero Digital using the world’s fastest MPEG-4 audio and video encoder. Remove unwanted materials such as subtitles or bonus material from any DVD (9 GB), and convert and compress to fit an entire movie with DVD video and audio quality, all onto one CD. Nero Recode 2 does it all without any loss of quality!

Is dit een aanrader?

En dbc, tot welke catagorie behoor jij? Liefhebber, freak of converteer-professor? :p

K'ga dat programma eens proberen

• Topic Starter Topic Starter
'From unprotected DVD's....geen enkele DVD is 'unprotected' tegenwoordig.
Of bedoelen ze dat om zichzelf in te dekken tegen lawsuits?

DBC01 zei:
'From unprotected DVD's....geen enkele DVD is 'unprotected' tegenwoordig.
Of bedoelen ze dat om zichzelf in te dekken tegen lawsuits?
Ze bedoelen het zoals het er staat. Natuurlijk weten ze dat er illegale kopieen gemaakt worden met dit soort pakketten, maar in principe is dat het doel niet van het pakket. Je kan met Nero zonder een goede ripper de boel niet zomaar kopieren.

• Topic Starter Topic Starter
Ericr zei:
Ze bedoelen het zoals het er staat. Natuurlijk weten ze dat er illegale kopieen gemaakt worden met dit soort pakketten, maar in principe is dat het doel niet van het pakket. Je kan met Nero zonder een goede ripper de boel niet zomaar kopieren.

??? Dat stáát er dus, dat ze de snelste ripper hebben in MPEG4 formaat.
Lijkt me dus een all-in-one-prog! ???

Die Nero ripper zal geen CSS-encoded DVD's rippen neem ik aan. Er zijn wel meer commerciele pakketten met rippers er in, maar die rippen dus geen commerciele titels. Alleen eigen gemaakte DVD's of niet gecodeerde DVD's kan je er mee rippen.

hmmz, ga dit programma es proberen denk ik. vast wel ergens te krijgen. *kuch*bittorrent*kuch*!

Als ik ut programma heb gevonden en getest, post ik wel een review hiero.

Als dit echt werkt is het een super oplossing, ik heb zelf geen DVD burner, en zit met een film of 20 op m`n harde schijf, simpel omdat ze te groot zijn om op CD te burnen.

bah dvdshrink blijft nog altijd het beste

Terug
Naar boven