Fitness Seller

Wat vind jij de lekkerste vissoort?

Peiling Peiling Welke vissoorten vinden jullie lekker

• Totaal stemmers
    31
  • Peiling gesloten .

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Druk aan het cutten en ik eet veelal vis voor mijn eiwitten.
Gisteren een grote hoeveelheid Panga filet gehaald en ik moet zeggen het smaakt zalig.
Ik vroeg mij af welke vissoort jullie het lekkerst vinden.
In de poll zal ik enkel de voor mij voornaamste gebruikte vissoorten noemen.
Als je aanvulling hebt reply dat dan maar.

makreel & zalm

ik mis tong

definitely zalm :D

haring met een hele boel uitjes

Zaaaaaaaaaalm zeker en vast!
In de zomer in alluminiumfolie draaien en op de bbq gooie
drna wat citroensap erover. Zaaaalig!:D
:meal:

heerlijke kabeljauw (maar dan het liefst zonder graten !!!)

Kabeljauw :meal:
gisteravond nog gehad met hollandaise sauz mmmzzz! :D

Kibbeling.

Een tip met Pangafilet, ik had er mosterd dille saus overheen, heerlijk!

Verder lust ik alle vis en vind ze allemaal even lekker, dus kan geen keuze maken. :)

Het is allemaal lekker al ben ik zalm een beetje zat. Garnalen (en dan vooral die grote Gamba's) vind ik dan nog het lekkerste maar die stonden er niet bij. Kreeft en Krab ook maar volgens mij vallen die niet echt onder de vissoorten maar eerder in de categorie schaaldieren ???

Kibbeling wordt van allerlei vissoorten gemaakt. Zou kabeljauwfilet moeten zijn maar vaak worden goedkopere soorten gebruikt als hake en koolvis om de kosten te drukken. Als je er maar genoeg kibbelingkruiden overheen fl**ker zal je het verschil amper proeven, vooral kibbelingliefhebbers niet zo denken visboeren daar kibbelingliefhebbers gezien worden als een inferieur soort onder de visliefhebbers ("echte liefhebbers nemen een lekker stukje zalm, een mooi kabeljauwfileetje of hollandse garnalen")

Ik heb bijna 10 jaar in de vishandel gewerkt als bijbaan en dit was zo'n beetje de overtuiging van alle bazen die ik gehad heb in die zooi :p

Laatst bewerkt:
Kibbeling wordt van allerlei vissoorten gemaakt. Zou kabeljauwfilet moeten zijn maar vaak worden goedkopere soorten gebruikt als hake en koolvis om de kosten te drukken. Als je er maar genoeg kibbelingkruiden overheen fl**ker zal je het verschil amper proeven, vooral kibbelingliefhebbers niet zo denken visboeren daar kibbelingliefhebbers gezien worden als een inferieur soort onder de visliefhebbers ("echte liefhebbers nemen een lekker stukje zalm, een mooi kabeljauwfileetje of hollandse garnalen")

Ik heb bijna 10 jaar in de vishandel gewerkt als bijbaan en dit was zo'n beetje de overtuiging van alle bazen die ik gehad heb in die zooi :p

Honestly, I dont care, ik vind het heerlijk.. :o

Terug
Naar boven