XXL Nutrition

wat vinden juilie hier van?????

michael

Cool Novice
Waardering
0
he here bb ers

heb een vraag voor juilie heb al twee kuren achter de rug
en wil mijn derde pakken

eerste was eq en winny hier 6.5 killo mee gepakt
tweede was winny only hier 2,5 killo mee gepakt

ik wil als derde zeker test eht nemen maar twjfel of het test only moet doen of met eg er bij ik wil zo´n 6 killo aan komen.
als ik de test only neem wat kan ik dan het beste doen 250mg/ml per week of 500 voor 8 a 10 weken.

wil graag jullie meneningen horen.

2 x 250 mg test/week evt dbol erbij of winstrol

Hoeveel weeg je nu, wat is je vet percentage en hoe lang geleden heb je die kuurtjes gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Hoeveel weeg je nu, wat is je vet percentage en hoe lang geleden heb je die kuurtjes gedaan?

ik ben nu 1,68m weeg 76,5 kg met een vet % van 12 en 14 %
mijn laaste kuur was 5 maanden geleden

train 4jaar hard core

en je traint pas 4 jaar?

4 jaardcore ik zeg niks.

Ik had meer verwacht van iemand die al 4 jaar traint en twee kuurtjes achter de rug heeft (ook al zijn het geen echte massa kuren). Dus er schort iets aan je voeding, training of misschien wel beiden. Besteed daar eerst wat meer aandacht aan.

Deze zomer zou ik eerst cutten en hier veel lezen over dieten, training en AS. Succes :thumbs:

michael zei:
ik ben nu 1,68m weeg 76,5 kg met een vet % van 12 en 14 %
mijn laaste kuur was 5 maanden geleden
Sorry hoor maar ik weeg 87 naturel, beetje groter (172), 2 jaar training met dan nog onderbrekingen en geen overdreven aanleg.

Ofwel heb je een heel vreemde manier van "hardcore" trainen, ofwel ben je iemand die zeer moeilijk aankomt. Wat het ook is, je bent te vroeg begonnen met kuren.

Maar om met raad te eindigen, als je toch kuurt.

1 enth 750-1000mg
2-10 enth 500mg EW
1-10 bold 300-400mg EW
10-12 stano 50mg ED/ 100 mg EOD
13-16 nolva 20mg ED
14-16 clomid 100-50 mg ED

ik snap wel wat juillie bedoelen maar wat ik niet snap dat jullie zo op killo´s gericht zijn.
moet eerlijk zeggen dat ik heel veel jongens ken die rond mijn lente zitten en veel zwaarde zijn dan mijn, maar niet gespierder en breder. (vollere spiermassa)
gewicht zegt wel wat maar niet alles!! de ene heeft veel zwaarderen botten dan de anderen.
De weegschaal zeg me niets alleen mijn ogen.....dus met anderen worden, hoe het eruit ziet.
als ik me met de meeste van hier vergelijk behoor ik wel tot het boven sigment.
ik wil niemand aanvallen afzo
maar het is moeilijk over iemand te oordelen aan de hand van zijn gewicht!!!
ik zeg niet dat het niet mogelijk is. maar blijft toch lastig

admin zei:
Sorry hoor maar ik weeg 87 naturel, beetje groter (172), 2 jaar training met dan nog onderbrekingen en geen overdreven aanleg.

Ofwel heb je een heel vreemde manier van "hardcore" trainen, ofwel ben je iemand die zeer moeilijk aankomt. Wat het ook is, je bent te vroeg begonnen met kuren.

Maar om met raad te eindigen, als je toch kuurt.

1 enth 750-1000mg
2-10 enth 500mg EW
1-10 bold 300-400mg EW
10-12 stano 50mg ED/ 100 mg EOD
13-16 nolva 20mg ED
14-16 clomid 100-50 mg ED

waarom zal je niet voor test only kiezen. dat zal ik graag willen weten.( maar voor de hier bovenstaande kuur)

Kunt wel test only doen maar ik doe t liever meteen goed als ik dan toch bezigben.

michael zei:
waarom zal je niet voor test only kiezen. dat zal ik graag willen weten.( maar voor de hier bovenstaande kuur)
Je gaat nu een derde kuur doen. Wil je weer 6 kilo's halen (of minder) en blijven steken op dat lage gewicht, of wil je nu een deftige derde kuur, waarbij je mooie resultaten haalt? Kuren zou ik zoiezo niet doen tot je de 90 kg hebt gehaalt met zeg 14% vet. Maar nu je toch bezig bent, doe het dan ineens goed en, haal wat massa.

michael zei:
ik snap wel wat juillie bedoelen maar wat ik niet snap dat jullie zo op killo´s gericht zijn.
moet eerlijk zeggen dat ik heel veel jongens ken die rond mijn lente zitten en veel zwaarde zijn dan mijn, maar niet gespierder en breder. (vollere spiermassa)
gewicht zegt wel wat maar niet alles!! de ene heeft veel zwaarderen botten dan de anderen.
De weegschaal zeg me niets alleen mijn ogen.....dus met anderen worden, hoe het eruit ziet.
als ik me met de meeste van hier vergelijk behoor ik wel tot het boven sigment.
ik wil niemand aanvallen afzo
maar het is moeilijk over iemand te oordelen aan de hand van zijn gewicht!!!
ik zeg niet dat het niet mogelijk is. maar blijft toch lastig
Dat kan, en als je er wel zo uitziet als jij zegt dan neem ik terug wat ik eerder zei. Maar je zou lichte botten hebben dan. Een foto kan opheldering brengen. Wij reageren inderdaad veel op deze manier, simpelweg omdat in 90% van de "gevallen" die hier komen, men veel te vroeg is begonnen en dat later ook toegeeft.

admin zei:
Dat kan, en als je er wel zo uitziet als jij zegt dan neem ik terug wat ik eerder zei. Maar je zou lichte botten hebben dan. Een foto kan opheldering brengen. Wij reageren inderdaad veel op deze manier, simpelweg omdat in 90% van de "gevallen" die hier komen, men veel te vroeg is begonnen en dat later ook toegeeft.

ik wilde eigelijk geen foto´s plaatsen omdat door een aantal tattoo´s heel herkenbaar ben en ik weet dat er jongens zijn die bij mij trainen die hier op dit forem komen en ik niet wil dat ze me benaderen voor AS

Daarom draag ik op de sportschool geen shirt zonder mouwen of hemd.
Buiten dat wil ik geen verhalen: ' Kijk die s patsen met zn tat's

Terug
Naar boven