AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van de actie "Plakken voor Pardon?"?

Mighty

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Ik vind het zelf een kansloze actie. Niet, dat ik ervoor ben om kinderen in een cel te stouwen, etc., maar wel het gegeven, dat die mensen al vrij snel worden uitgezet. Tevens al die BN'ers, die zich ineens opwerpen om zich ervoor in te zetten, vind ik te zielig voor woorden.
Wat vinden jullie ervan?

Weer een kansloze actie, natuurlijk. Er uit is er uit, en niet alleen ouders er uit en 28 000 van die kinderen hier houden, wat schiet je daar mee op?

Door de advertentieposter uit te knippen en achter het raam te plakken, laten mensen zien dat zij willen dat er een humane oplossing voor deze groep van asielzoekers komt.

Aan díe mensen vraag ik: wat is die 'humane' oplossing?
Ik zie hier het nut dus niet van in; wie proberen ze te overtuigen, en waarschijnlijk weten die mensen allang dat er een humane oplossing moet komen, maar hebben er zelf nog geen kunnen bedenken.

Procedures moeten sneller dat is het probleem.

hm ja de procedure is hier gewoon ruk in ned.

als mensen hier 5 + jaar zitten en dan plotseling wegmoeten dan kan ik het begrijpen dat dat raar overkomt.
ze moeten zorgen dat die procedure max een (half)jaar duurt. en ondertussen gewoon laten werken, nu mag dat niet eens.

Terug
Naar boven