Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bosnjic zei:Ik heb een kuur voor me zelf samengesteld wil grag ff jullie mening er over.
Omdat ik al knobbel achter me linker tepel heb en kennelijk snel last krijgt van gyno gebruik ik eerste 8 weken 50mg proviron per dag en eventueel 10mg nolvadex.Eerst ff met proviron kijken of het genoeg is.
Week 1 t/m 6 20mg Dianabol per dag
Week 1 t/m 8 Boldenone 150mg per week
Week 6 t/m 10 Winny depot 50mg om de dag
Nakuuren met nolvadex en clomid
Week 11 50mg clomid en 40mg nolva
Week 12 25mg clomid en 20mg nolva
seeker zei:eerst dbol en dan winny is natuurlijk dubbel slecht voor je lever
zie niet in wat het probleem is hoor hij heeft het toch over depot??
Latin spirit zei:wantzie niet in wat het probleem is hoor hij heeft het toch over depot??
snap alleen niet waarom hij weer met 17aa steroiden gaat werken, want ik meen dat ik me een post kan herinneren van de topicstarter waarin zijn lever nogal slecht reageerde op dbol![]()
Cossieboy zei:Winstrol Depot is ook slecht voor de lever,wel niet zo erg als tabs maar toch.
De Stanozolol suspensie zelf is ook gealkyleerd namelijk.
Daarom ist ook drinkbaar.
ik kan er naast zitten kerel maar ik kan me niet voorstellen dat winstrol inject slechter is dan bijv het injecteren van test
Navy zei:Sterker nog, testosteron is helemaal niet schadelijk voor je lever. Deze is namelijk indentiek aan de lichaams eigen testosteron.
greetz