MuscleMeat

wat vinden jullie van deze kuur

daboytomson

Novice
Waardering
0
hey gasten wat vinden jullie van deze kuur voor een eerste kuur

wk 1 t/m 3: 30 mg dianabol
wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat
wk 12 + 13: 40 mg nolva
wk 14 + 15: 20 mg nolva

daboytomson zei:
hey gasten wat vinden jullie van deze kuur voor een eerste kuur

wk 1 t/m 3: 30 mg dianabol
wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat
wk 12 + 13: 40 mg nolva
wk 14 + 15: 20 mg nolva

Die neem ik ook, maar dan met 400 MG deca erbij :D:D:D

Op zich niet slecht, alleen stel je de vraag in de verkeerde sectie. :)

Moved.

das in orde
tzal ook mijn eerste kuurtje worden maar dan zonder d-bol om te weten hoe ik reageer op test..:)

maar als eerste kuur is dit perfect

mooi kuurtje hoor.
groeien maar :D

Prima kuur! Nakuur in week 13 starten en niet in week 12.

• Topic Starter Topic Starter
hebben jullie misschien een goed voedingsschemaom bij deze kuur te nemen

dianabol zou ik een of twee weekjes langer doortrekken als ik jou was en voedingsschema zal je zelf moeten maken, want is voor iedereen anders, probeer gewoon zoveel mogelijk te eten en verdeel het over 6 tot 8 maaltijden per dag en denk dan aan 50% koolhydraten 30% eiwitten en 20% vetten.

ziet er goed uit man ,succes ermee

daboytomson zei:
hebben jullie misschien een goed voedingsschemaom bij deze kuur te nemen

Als je dat nog niet weet, waarom denk je dan klaar te zijn voor een eerste kuur? Ik zeg dat niet om lullig te doen hoor, maar als je voeding niet in orde is zouden mensen je wel met een schema voor die kuur kunnen helpen, maar daarna zal je toch weer aan de slag gaan met een (waarschijnlijk) slecht dieet omdat je je daar nooit in hebt verdiept. Als je dat nou eens doet voor je gaat kuren heb je er veel meer plezier van op de lange termijn. Die test en dbol blijven wel even goed.

axestream zei:
Als je dat nog niet weet, waarom denk je dan klaar te zijn voor een eerste kuur? Ik zeg dat niet om lullig te doen hoor, maar als je voeding niet in orde is zouden mensen je wel met een schema voor die kuur kunnen helpen, maar daarna zal je toch weer aan de slag gaan met een (waarschijnlijk) slecht dieet omdat je je daar nooit in hebt verdiept. Als je dat nou eens doet voor je gaat kuren heb je er veel meer plezier van op de lange termijn. Die test en dbol blijven wel even goed.
Idd, een beetje rare vraag voor iemand die gaat kuren. Als je gaat kuren heb je al de nodige massa naturel aangezet dus dan weet je wel hoe een goed voedingsschema eruit ziet. Heb je nooit een goed voedingsschema gehad, dan betekent dat dat je makkelijk nog wat kilo's naturel kunt pakken met een goed voedingsschema.

Terug
Naar boven