AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van deze laptop

Gans geil, zou zeggen ... kopen!

Mooi ding, wel duur. Is een normale laptop niet goedkoper?

• Topic Starter Topic Starter
Gans geil, zou zeggen ... kopen!

Dacht ik ook.

Mooi ding, wel duur. Is een normale laptop niet goedkoper?

-BTW en - die 250 van mijn zus kost hij voor mij dus 900 euro. Is 13 inch met 2.56hz processor , 4 gig ram , 250gb arde plate :D. En een apple = geen virussen.

Gaat ook 7u mee zonder batter( handig voor in school enzo).

De 15 inch is dan weer iets te groot vind ik , zo'n klein model is echt handig en normaal moet ie verdomme snel zijn ook :p

Ik vind de 15" echt perfect qua grootte. Zou het niet kleiner of groter willen.

De batterij gaat idd lang mee, geen AV/Aspyware en dergelijke nodig, goede kwaliteit, kopen dus.

De eerste die spijt heeft van een macbook moet ik nog tegen komen.

Ik vind de 15" echt perfect qua grootte. Zou het niet kleiner of groter willen.

De batterij gaat idd lang mee, geen AV/Aspyware en dergelijke nodig, goede kwaliteit, kopen dus.

De eerste die spijt heeft van een macbook moet ik nog tegen komen.

Daar zit dan ook mijn grootste twijfel, helaas zou de 15 inch mij 1050 euro kosten. Kheb de 13 inch in de winkel zien staan , vind het eigenlijk niet slecht van model. Vooral voor school is het handig.

Hehe als jij het zegt dan bestaat er geen twijfel :D.

Behalve dan tusen de 13 en 15inch , scheelt 150euro , voor de rest is hij wel volledig hetzelfde..

-BTW en - die 250 van mijn zus kost hij voor mij dus 900 euro. Is 13 inch met 2.56hz processor , 4 gig ram , 250gb arde plate :D. En een apple = geen virussen.

Gaat ook 7u mee zonder batter( handig voor in school enzo).

De 15 inch is dan weer iets te groot vind ik , zo'n klein model is echt handig en normaal moet ie verdomme snel zijn ook :p

Hmmz, heb voor de grap eens gekeken op dell.nl Zie daar een XPS laptop staan met een 13 inch scherm. Deze heeft dezelfde processor, 4 gb geheugen en een HD van 500 gb op 7.200 RPM! De Apple heeft er één van 250 gb op 5.400 RPM.

Deze laptop wordt gratis bezorgd. Deze kan je kopen voor € 1.049,00 (inclusief btw!) Exclusief btw zou deze laptop dan uitkomen op € 881,00

Bespaar je toch zo'n € 336,00 Toch geld in deze tijd! ;)

(Ohja, heb trouwens geen aandelen Dell oid hoor, wilde het je gewoon laten zien ;) )

Het was een kwestie van tijd alvorens de eerste aanbeveling voor een 'goedkopere' pc er zou komen. Iets met appelen en peren...

Het was een kwestie van tijd alvorens de eerste aanbeveling voor een 'goedkopere' pc er zou komen. Iets met appelen en peren...

Sorry Big-T.. :p

Toch zou ik het zelf wel weten, 336 euro is veel geld.. Betwijfel of dat het wel waard is. De Apple is qua hd zelfs minder dan de laptop van Dell. Ach.. Iedereen zijn eigen ding.

Persoonlijk vind ik huge hd ruimte op een laptop sowieso niet zo enorm belangrijk. Als ik veel video's wil bewaren doe ik dat wel op een externe schijf. En de rest kan makkelijk op 250GB. Om een OS op te draaien zijn kleinere schijven beter...

Hmmz, heb voor de grap eens gekeken op dell.nl Zie daar een XPS laptop staan met een 13 inch scherm. Deze heeft dezelfde processor, 4 gb geheugen en een HD van 500 gb op 7.200 RPM! De Apple heeft er één van 250 gb op 5.400 RPM.

Deze laptop wordt gratis bezorgd. Deze kan je kopen voor € 1.049,00 (inclusief btw!) Exclusief btw zou deze laptop dan uitkomen op € 881,00

Bespaar je toch zo'n € 336,00 Toch geld in deze tijd! ;)

(Ohja, heb trouwens geen aandelen Dell oid hoor, wilde het je gewoon laten zien ;) )

Ik heb het echt helemaal gehad met windows. Er loopt altijd wel iets mis , loopt trager door het een of het ander , foutmeldingen hier en daar. Windows gebruikt ook veel meer ram dan mac , bij mac wordt er minder gebruik gemaakt van de ram.

250gig is mer dan genoeg ik heb een externe van 1terra , ik smijt alles daar wel op :).

Maar toch bedankt om die moeite te doen!

Persoonlijk vind ik huge hd ruimte op een laptop sowieso niet zo enorm belangrijk. Als ik veel video's wil bewaren doe ik dat wel op een externe schijf. En de rest kan makkelijk op 250GB. Om een OS op te draaien zijn kleinere schijven beter...

Yup , yup en yup.

Kwil gewoon een apple :D , alleen nog twijfel tussen 13 en 15 inch , maar windows heeft afgedaan voor mij.

Terug
Naar boven