Fitness Seller

Wat vinden jullie van India BM?

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wat vinden jullie van India BM? Ik kan aan de test enth. van India BM komen, super goedkoop.
Maar wat ik wil weten hoe is de kwaliteit van India BM's test enth.??

Persoonlijk heb ik het niet zo op die Aziatische/Midden-Oosten producten.
Allemaal heel goedkoop maar ook niet zonder reden....

DBC01 zei:
Persoonlijk heb ik het niet zo op die Aziatische/Midden-Oosten producten.
Allemaal heel goedkoop maar ook niet zonder reden....

Persoonlijk vind ik dit vrij nutteloze opmerking van je DBC, je doet netalsof in azie/midden-oosten rommel geproduceerd wordt en als ik naar de verpakking van BM india kijk lijkt het me zelfs human grade.

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?postid=864221

http://www.superiormuscle.com/showthread/t-5677.html

''Yes of course I have tried them many times. Testen-250 is a bomb! It makes people grow like a weed!''

''they are good. Human grade.''

''mmmmm Test Still haven't tried BM gear, but hear it's top notch stuff...''

Zo slecht zal het toch niet zijn he :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Moet goed spul zijn, op amerikaanse forums vergelijken ze BM deca met yellow-tops! dus rommel zal het cker niet zijn, heb alleen maar goede verhalen over BM labs gelezen en gehoord.
En het is inderdaad human grade...vails zien er ook mooi uit!
Als ik jou was BBwannabe als je er echt zo goedkoop aan ken komen....zou ik het meteen kopen! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja misschien wel, maar ik hoor ook die verhalen dat test van BM enorm pijn doet!

BBwannabe zei:
Ja misschien wel, maar ik hoor ook die verhalen dat test van BM enorm pijn doet!

Dan zal het waarschijnlijk de testopin (testpropionate) en testenon ( 220 enth. en 40 prop.) zijn die pijnlijke injecties geven omdat er propionate inzit ;)
Denk dat je daar met de enth. geen last van zult hebben :thumbs:

Ohh ik las toch zeker weten op anabolic review dat ze het over testen 250 hadden :D

tsja...kan aan zoveel dingen liggen...hoeft niet perse aan testen250 te liggen kan ook aan manier van injecteren liggen en of hij wel steriel bezig is geweest met injecteren.
Maarja en ook al heb je een beetje pijnlijke billetjes...wat maakt het uit...als je er goedkoop aan kan komen en veel euro's bespaard wil ik de eerste weekjes van me kuur wel met een beetje pijnlijke billetjes rondlopen :P

hehe idd en het schijnt nog goed spul te zijn ook.
5 euro voor 500 mg :P

Sow!...dat zijn betere prijzen! :P
Ook wel geinig dat het 2ml vails zijn :D

BBwannabe zei:
hehe idd en het schijnt nog goed spul te zijn ook.
5 euro voor 500 mg :P

5 euro is nog redelijk aan de prijs voor spul uit India ;)
over het algemeen zijn die spullen wel goed die daar vandaan komen aleen zijn ze niet zo zuiver als de spullen van hier.
ja je hebt natuurlijk altijd mensen die aziatische spullen argwanen, maar das bull-shit en onwetendheid.
voordeel met die spullen uit die landen is de aantrekkelijke prijs :D
dus... gewoon proberen dat spul

Heeft iemand enig id wat sustanon per ampul kost in Egypte??
Mn zus gaat op vakantie en wil me wat toesturen.

Terug
Naar boven