AndroidHealthClinic

wat vinden jullie van mijn voorstel?

leroy91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Doel: zo veel mogelijk kracht en zo min mogelijk massa en naar 5-7%
Kuur: 12 weken test-e 500mg pw(aan de andere kant twijfel ik hier aan vanwege vocht)

Ik ben nu 85kg en 10%. Ik wil mijn doel gaan bereiken door tijdens de kuur op onderhoud te blijven eten totdat ik op 5-7% sta en daarna opnieuw onderhoud uitrekenen en daarop blijven. Voor zover ik weet word ik zoiezo zwaarder door de test. Graag tips!

ik doe nu madcow en ben van plan hiermee door te gaan tijdens de kuur

Laatst bewerkt:
Als je naar 5% wilt gaan zou ik niet op onderhoud eten denk ik.

intressant!

Omdat je dat nooit gaat halen door op onderhoud te eten. Verwacht ook maar niet veel krachtgains als je naar 5% wilt gaan.

Dat denkt Je Bi Se omdat je op onderhoud met AAS wel wat spiermassa kunt bijkomen en tegelijkertijd ook wat vetverlies kunt bewerkstelligen, maar niet zo erg dat je zomaar even op 5-7% kunt komen. Ga dan maar eens flink onder onderhoud eten en voeg cardio toe.

je kan test/mast doen en in de ochtend uurtje op de band op nuchtere maag de heuvel op snelwandelen. Low carb high protein dieet, kom je er wel. denk dat je je test zelfs kan verlagen. bijv 250test / 500mast EW

ik ga met marcky mee idd. Al denk ik niet dat je heel veel kracht gains gaat maken met zo een kuur. Zal je eerder aan de tren moeten denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
je kan test/mast doen en in de ochtend uurtje op de band op nuchtere maag de heuvel op snelwandelen. Low carb high protein dieet, kom je er wel. denk dat je je test zelfs kan verlagen. bijv 250test / 500mast EW

ik zie hier de logica van in maar ik zie niet in waarom ik cardio moet gaan doen. ik heb het gevoel dat ik heel makkelijk vetverlies door alleen me kcal omlaag te doen. kan iemand me dat uitleggen?

sommige mensen verbranden snel van zichzelf, als ik wil cutten moet ik daar hard voor werken. Dat betekent een vetverbranding programma volgen, dat is wat anders dan Cardio; lagere heart rate.
De meeste mensen gaan niet 6% in BF omlaag door alleen minder te eten of het duurt veel langer.
Verder denk ik dat het goed is als je AAS gebruikt en veel krachttraining doet om sowieso cardio in je schema in te bouwen om je conditie op peil te houden.

dat denk ik ook om je hart gezond te houden

• Topic Starter Topic Starter
ik doe kt 3x per week en ongv 1 uur per keer
daarnaast ga ik altijd lopen erheen en lopend terug dus dat is 6x per week 15-20minuten low intensity cardio

Terug
Naar boven