Fitness Seller

Wat vinden jullie...

Peiling Peiling Wat vinden jullie van de nieuwe Lady Gaga clip?

• Totaal stemmers
    47
beetje erover

kansloos

Gay, en ik heb hem nog niet eens gezien.

Wordt eens tijd voor een echte muur bij die grens overgang van Mexico naar San Diego waar LA aan grenst zodat er ook echt niets meer binnenkomt.

Zonder de mogelijkheid van dansende neurotransmitters tussen de dopamine receptoren zal Hollywood heel snel zwart wit kleuren en zullen hordes opgeblazen crews in de entertainment industrie in zelfmoord vervallen.

Trekt op niets, en Jay Z had ooit gezegd dat dit de nieuwe clip is sinds Thriller van Michael Jackson. Een echte schande! Komt nog niet even in de buurt.

Vind hem goed, terug kunstzinnig, maar de clip van Paparazzi vond ik bv beter. Ook het nummer vind ik deze keer wat minder. :o Het minst mooie nummer van Lady Gaga tot nu toe. Begrijp ook niet waarom ze voor dit nummer gekozen heeft terwijl er veel betere op haar 2 cd staan.

Wat een k*t muziek, clip, etc. :)

behoorlijk gay, maar beyonce altijd +1

Begrijp niet waarom iedereen deze clip zo geweldig vindt, vind er niets aan, ook aan het nummer niet. Vond Bad Romance (de clip, en vooral het nummer) een stuk beter. Maar sowieso heb ik een hekel aan Lady Gaga. :kots:

haar clips worden steeds beter en leuker:D:D

Begrijp niet waarom iedereen deze clip zo geweldig vindt, vind er niets aan, ook aan het nummer niet. Vond Bad Romance (de clip, en vooral het nummer) een stuk beter. Maar sowieso heb ik een hekel aan Lady Gaga. :kots:
2wqu3au.jpg

gewoon haar al bezig zien in die andere clips van haar is al erg genoeg

Terug
Naar boven