Fitness Seller

wat vinden jullie

nasnas

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik lees zo enorm veel over kuren.
De ene zegt dit is goed, de andere zegt dan weer helemaal niet goed enz enz.
Daarom probeer ik nu de kuur te beschrijven die ik nu uiteindelijk als beste naar mijn gevoel heb kunnen vinden op de site die ook goed voor mij zou kunnen zijn.
En dan hoop ik dat ik de juiste reacties krijg van jullie.

1-4 50 mg winstrol
1-10 500 mg test enanthaat
1-10 400 mg trenbolon e
9-12 50 mg anavar per dag
Nakuur clomid

Het is mn tweede kuur. De eerste stelde niet zo veel voor ( naposim tabletten )

Ben 38 jaar
1m75
gewicht 84
vetpercentage 10,5. momenteel

Eerste doel : tegen 1 april zo groot mogelijk en zo droog mogelijk worden redelijkerwijze op die tijdspanne.
Daarna gaan we weer gewoon anders door.
Train 3 jaar nu 4 a 5 keer in de week.

Thanks bij voorbaat

Ik zou zelf aan het einde de winstrol pakken en aan het begin dianabol of oxy

Ik denk met die anavar ga je echt wel power pakken als je de dosering iets hoger doet . Maar die ben je ook zo weer kwijt vanaf je begint met je nakuur ,dus int begin van de kuur vind ik zoon duur product beter !

Kenjie zei:
Ik denk met die anavar ga je echt wel power pakken als je de dosering iets hoger doet . Maar die ben je ook zo weer kwijt vanaf je begint met je nakuur ,dus int begin van de kuur vind ik zoon duur product beter !

Geen commentaar op het gebruik van tren? Alleen clomid als nakuur? ???

Idd.

Zou maybe nog even wachten met Tren (vervangen voor bijv. Bold.) en zeker HCG erbij gooien.

ziet er op zich een goede kuur uit alleen zou ik die anavar eruit gooien en vervangen door winstrol, en een frontload inlassen ipv kickstart. En nakuren met nolva 2 weken 40 mg/d en 2 weken 20 mg/d en zoals J al zei HCG erbij gooien ;)

greetz
Br0

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel je zo dan ?

1-10 400 mg trenbolon e
9-12 50 mg winstrol per dag
13-14 nolva 40mg/d
15-17 nolva 20mg /dag

En wat bedoel je frontload ipv kickstart en HGGn want met die afkortingen ben ik niet zo goed hoor?

Thanks

frontload: dubbele hoeveelheid mg's in de eerste week voor snellere werking injects
kickstart: orals (tabletten) de eerste 4/5/6 weken
HCG,pregnyl: poeder wat je mengt met vloeistof die je inject om je testikels (ballen) op maat te houden

wat bedoel je young god ?

nasnas zei:

er ging iets niet helemaal lekker, ik zag 5 keer mijn zelfde post in dit topic.. toen ik er weer opnieuw inging stond er nog 1... beetje vaag..

maarja ontopic verder ;)

nasnas zei:
Bedoel je zo dan ?

1-10 400 mg trenbolon e
13-14 nolva 40mg/d
15-17 nolva 20mg /dag

En wat bedoel je frontload ipv kickstart en HGGn want met die afkortingen ben ik niet zo goed hoor?

Thanks

zo zou IK het doen:

week 1 1000 mg teste e en 600 mg tren e ( 800mg is volgens mij té)
2-10 500 mg test enanthaat
1-10 400 mg trenbolon e
9-12 50 mg /d

vanaf week 6 500iu HCG om de 5 dagen
13-14 nolva 40mg/d
15-17 nolva 20mg /d

en eventueel wat proviron erbij ook als het vocht erg wordt.

naar mijn mening is tren wel een beetje zwaar voor een beginner, blijkbaar ben ik de enige die daar zo over denkt. De hoeveelheden zijn sowieso een beetje aan de hoge kant, in week 1 tm 10 zit je dus bijna aan een gram as, in week 9 1250mg is toch niet echt nodig om een beginner te laten groeien...........

kies lekker voor test deca en afsluiten met winny en evt een kickstart d-bol erbij daar zul je goed op gaan.

b.v
1-4 25-30mg d-bol
1-10 500mg test
1-10 400mg deca
10-12 winny inject 50mg eod

laat de tren en je frontload voor je volgende kuren over

ik zou de test 2 weken door laten lopen op de tren dit om het herstel te vermakkelijken.

pct door laten lopen tot je 's ochtends weer wakker word met een odol ipv te stoppen na 4 weken.
gebruik arimidex en nolva voor pct.

-rodge

nog enkele vragen

Hallo,

Ondertussen ben ik steeds verder geevolueerd met mn schema.
En voort gegaan om aanbevelingen en wijzigingen die de meeste gaven.
Zo ziet het er nu uit en dit is wat de meesten goed vinden.

1-10 400 mg deca durabolin
13 40 mg nolva 100 mg chlomid
14-15 20 mg nolva 50 chlomid.

Iemand hier nog een aanmerking over ?
Als hij goed is is ie goed eh, want ik besef dat vele mensen altijd nog iets willen wijzigen maar als je vindt dat ie eigenlijk zo wel kan, dan laat ik hem zo want anders kom ik alleen maar verder in verwarring.

Nu ik denk een goed schema te hebben heb ik nog een paar andere vraagjes.
Ik weet dat die vragen voor sommigen belachelijk zullen overkomen maar ik wil gewoon zeker zijn van wat ik doe.

Vraag 1 :
Begrijp ik goed dat je de test en de deca 1 maal per week zet en op dezelfde dag ?
Vraag 2 : de winstrol, nolva en chlomid, zijn die allen bedoeld in tabletvorm ?
Vraag 3 : is er al iemand een foto tegengekomen waar je juist injecteert in de dij want bij mezelf in de bil is me in het verleden niet echt goed gelukt en van injecteren in de bil vind ik van alle info maar in de dij vind ik maar niet.

Thanks bij voorbaat.

kijk deze kuur ziet er goed uit..

je hebt dan een weekdosis van 500mg test en 400mg deca, normaal gesproken om zoon stabiel mogelijke bloedwaardes te hebben injecteer je het verdeeld in 2 keer b.v. ma en vrij of zo en do dag ....

Normaal gesproken zijn de clomid en nolva in Tab vorm niet om te injecteren.

op www.spotinjections.com staat alle info over injecteren op verschillende plaatsen.

succes met je kuur

ik vind dat je de test 2 weken voorbij de deca moet laten lopen,dit om het herstel te gemakkelijken. deca drukt te zwaar en te lang op de hpta, dus als je met de test 2 weken langer door gaat dan is de deca al wat uit je systeem.

-rodge

Rodge begrijpt het wel....
goed zo kerel..

Terug
Naar boven