MuscleMeat

Wat vinden we van dit popje?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Naam: Lily Allen
Leeftijd:21
Land: Engeland
Bekend van: Een saai plaatje 'smile' genaamd

Weinig tot geen t**ten, maar ze heeft wel iets :)

Bron: www.lilyallenmusic.com (is ook een forumgedeelte waar ze zelf kennelijk moderator is, kunt dr dus ook PMen :D )

lilyallen01.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

i'd hit it.

nice chick, ziet er neukbaar uit :D

ik vind haar muziek ook wel iets hebben :) alleen dat ze met een jurk en eronder een paar nies loopt is minder :P ook is ze inmiddels iets dikker geworden geloof ik :(

• Topic Starter Topic Starter
Jonko zei:
ik vind haar muziek ook wel iets hebben :) alleen dat ze met een jurk en eronder een paar nies loopt is minder :P ook is ze inmiddels iets dikker geworden geloof ik :(

Klopt. Wel een beetje vreemd gevoel voor mode.....

do-able.
qua uiterlijk is ze wel mijn tiep. maar ik ben bang dat het een enorme doos is als ik die site zo bekijk. Rock n Roll gehalte 0,0.

@ Levi: dat 'iets' is niks mysterieus hoor. Klein neusje, grote ogen, symmetrisch gezicht en vlezige lippen. Daar krijgen alle hetero mannen een strak gevoel van in de onderbuik. :D

Leviathan zei:
Klopt. Wel een beetje vreemd gevoel voor mode.....

op der optreden zag ze der nog minder modebewuster uit, zag het toevallig gister of eergister op tv, witte jurk en een raar stel gympen ???

btw,. ze mag der oksels wel es beter scheren :p

• Topic Starter Topic Starter
Hoe mooier ze op de ene foto staat, des te lelijker staat ze weer op een andere :cool:

Op die foto die je in het topic post ziet ze er wel ok uit. Vrolijk truitje aan, brilletje op. Als de zonnebril af gaat is het al 60% minder. Tel daar die achterlijke kleding combinaties bij op en je houdt imo weinig over.

Nope, niet mijn ding.

ik zag ze live optreden op een van de nederlandse zenders...hoofd was ok (aangenaam lieke trouwens) maar rest van haar lijf was precies zwanger :scratch:

Btw, ik zou der ook zeker nakken :p

[Link niet meer beschikbaar] voor wie een mixje wilt van haar nieuwe album, hopend at de link het doet :D

Ik zou d'r wel nken na een paar biertjes, maar echt bijzonder.. nee.

zoals op de 1ste foto, mag ze ma altijd wel ff :bj:

Mja, ik vind dit nou ook niet echt bijzonder ofzo.

Nee, niet echt bijzonder, maar toch wel '****-able' ;)

Terug
Naar boven