Fitness Seller

Wat vindt je van mijn eerste kuur

Nand

Novice
Waardering
0
Ik ga beginnen met een eerste kuur, maar zit nog met een dilemma ??? .

1) stromba (DHT) + Deca
stromba (tabletten) : W1 10mg/dag, W2 15mg/dag, W3 20 mg/dag, W4 25 mg/dag, W5 25 mg/dag, W6 afbouwen
deca: 300 mg per week = (1 injectie)

2) Boldenon + deca
boldenon: 300 mg per week
deca: 300 mg per week
zou je boldenon en deca samen injecteren, kan je 300 mg verspreiden over bv 2 dagen van elk 150 mg

3) Wat vinden jullie van een stack met sustanon. Ik persoonlijk vindt dat sustanon je testosteronproduktie serieus naar beneden haalt voor een eerste kuur.

Voor beide kuren zou ik van W1-W5 1 tab nolvadex per dag nemen, in W6 zou ik een 1/2 tabled clomid nemen (werkt lang na)
Kan ik hierbij Arimidex of Cytadren bijnemen???

Wat vinden jullie van milkthistle en meidoorn gedurende deze kuren????

Ik weet het zijn veel vragen in 1 keer, maar ik wil toch deze vragen graag opgelostzien voordat ik begin met AS.

Alvast bedankt :D :D

kuur 1: NEEJ!!! stromba/winny tabs minimaal op 40mg per dag, niet op of afbouwen. Deca 300mg is ok

kuur 2: boldenone hoger dan 300, rond de 400-500mg per week. Deca 300mg is ok.

Nolvedex NIET tijdens de kuur nemen......waarschijnlijk heb je dit idee van een amerikaanse site, maar nolvedex TIJDENS de kuur is nergens voor nodig.

Nand zei:

1) stromba (DHT) + Deca
stromba (tabletten) : W1 10mg/dag, W2 15mg/dag, W3 20 mg/dag, W4 25 mg/dag, W5 25 mg/dag, W6 afbouwen

2) Boldenon + deca
zou je boldenon en deca samen injecteren, kan je 300 mg verspreiden over bv 2 dagen van elk 150 mg

3) Wat vinden jullie van een stack met sustanon. Ik persoonlijk vindt dat sustanon je testosteronproduktie serieus naar beneden haalt voor een eerste kuur.

Voor beide kuren zou ik van W1-W5 1 tab nolvadex per dag nemen, in W6 zou ik een 1/2 tabled clomid nemen (werkt lang na)

Ik weet het zijn veel vragen in 1 keer, maar ik wil toch deze vragen graag opgelostzien voordat ik begin met AS.

Ik zou het gewoon simpel houden:

week 1 t/m 10 200mg deca OF 400mg Boldenone
week 1 t/m 4 D-Boll 25mg/day (voor de opstart)
week 5 t/m 10 50mg EOD winny depot.

Laat de testo er nog maar uit dat heb je nog niet nodig en mocht je er nu wel aan gaan zet dan 250mg enanthaat.

200 mg deca??
Gewoon naar de 400...niets aan de hand.
Je moet het wel gaan merken natuurlijk.

BigMaus zei:
200 mg deca??
Gewoon naar de 400...niets aan de hand.
Je moet het wel gaan merken natuurlijk.

400 mg is veel teveel voor een eerste kuur of het moet zijn dat je al meer dan 100 kg weegt. 400 mg deca only is gewoon vragen om problemen of het moet zijn dat je het fijn vind als Big willy niet meer wil.
Misschien handig om eerst even wat stats door te geven.
Beide kuren zulen je HPTA gewoon plat gooien, das geen reden om geen test te nemen. Ik zou test gewoon bewaren voor een latere serieuze cycle.
Hou het gewoon simpel. Begin met reele (in mijn ogen minimale) doseringen. Hoger gaan kan altijd nog in een volgende kuur.

1-8 200 mg deca
1-6 20-30 mg d-boll
+nakuur

Nand zei:

1) stromba (DHT) + Deca
Je doel in een eerste kuur zou moeten zijn massa. Wat wil je anders in een eerste kuur gaan doen? Cutten, dat kan je pas als je massa hebt. Winny heeft geen plaats in een eerste kuur. Deca is moeilijk te controleren als je niet precies weet hoe je erop reageerd en wat je moet doen aan de bijwerkingen. Op -en afbouwen is al jaren achterhaalt, staat hier en daar nog op het net, meestal op slechte websites die hun info halen uit oude boeken die niet meer up to date zijn. Dus deze keuze valt zwaar af wat mij betrefd.

2) Boldenon + deca
Boldenone en deca zijn op vele vlakken identiek, ze vullen elkaar dus niet aan wat wel het doel was van stacken in de eerste plaats. Als je ze stackt, kies dan bij voorkeur een andere klassa A steroïde die androgene kenmerken heeft.

Elke steroïde haalt serieus je testosteron productie naar beneden. Maar vooral deca is hier koploper in. Ooit al gehoord van deca d*ck? Trust me, you don't want to know. Sustanon is een merknaam van een test-mix met verschillende esters. Leuk als je vol met acné wil gaan staan en onregelmatige bloedspiegels wenst. Minder leuk als je een gelijke afgifte van test wilt die massa opleverd op langere termijn. Kies bij voorkeur voor een langwerkende ester: cypionaat of enanthaat. 500 mg om de 7 dagen is genoeg. In principe heb je niet meer nodig in een eerste kuur, maar een goede stack is: enth/bold omdat je dan vrij zeker bent van massa, zonder teveel kans op hopen vocht, vet en gyno.

Nolvadex houd je bij de hand voor in geval je tepels gaan zwellen en jeuken. Jeuken kan soms nog net, maar verdikken is een signaal dat je onmiddelijk moet beginnen met nolva. Clomid is zwakker en net zo giftig dus gebruik je best enkel na de kuur om je eigen test op te starten.

Geen leverbeschermers tijdens de kuur, die halen enkel een stuk van de effectiviteit weg. Je lever herstelt pas eens je stopt met steroiden. Dus die milkthistle neem je nadien. Bovendien is test en bold niet erg giftig , zeker niet in vergelijking met orale middelen dus er is eigenlijk geen gevaar.

Hopelijk hiermee geholpen,

Nand zei:
2) Boldenon + deca

600mg/week ??? voor een eerste kuur,ik ken jongens die al jaren kuren en nog steeds op 400mg deca of boldenone blijven
en wie raad je eigenlijk aan om deca en boldenone tesamen te zetten ???

ScHrOeFjE zei:
Ik zou het gewoon simpel houden:

week 1 t/m 10 300 deca OF 400mg Boldenone
week 1 t/m 4 D-Boll 25mg/day (voor de opstart)
week 5 t/m 12 50mg EOD winny depot.

Laat de testo er nog maar uit dat heb je nog niet nodig en mocht je er nu wel aan gaan zet dan 250mg enanthaat.

zo is het al wat beter. maar vind de winstrol nog al onzinnig. als je een eerste kuur doet doe je hem vooral voor massa niet om te cutten.

duz ik zou het gewoon houden op
1/10 300mg deca
1/6 30mg dianabol

wat voor massakuur raden jullie me aan??!!

Dit is mijn vraag..ik wil een massakuur in januari gaan doen..

ben net klaar met mijn eerste kuur:winstrol only voor 6 weken.
ik train nu 2 jaar en ben erg serieus bezig..

mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie me aanraden..hoor vaak dat als eerste kuur gewoon deca voor 200mg voor 8 weken goed is..

sommige zeggen weer deca/susta voor eerste kuur..weeg 85 kilo en ben 1.83 mtr en me leeftijd is 22 jaar..

hoor het wel...thx alvast!!!!!!!

Terug
Naar boven