Ik ga beginnen met een eerste kuur, maar zit nog met een dilemma
.
1) stromba (DHT) + Deca
stromba (tabletten) : W1 10mg/dag, W2 15mg/dag, W3 20 mg/dag, W4 25 mg/dag, W5 25 mg/dag, W6 afbouwen
deca: 300 mg per week = (1 injectie)
2) Boldenon + deca
boldenon: 300 mg per week
deca: 300 mg per week
zou je boldenon en deca samen injecteren, kan je 300 mg verspreiden over bv 2 dagen van elk 150 mg
3) Wat vinden jullie van een stack met sustanon. Ik persoonlijk vindt dat sustanon je testosteronproduktie serieus naar beneden haalt voor een eerste kuur.
Voor beide kuren zou ik van W1-W5 1 tab nolvadex per dag nemen, in W6 zou ik een 1/2 tabled clomid nemen (werkt lang na)
Kan ik hierbij Arimidex of Cytadren bijnemen
Wat vinden jullie van milkthistle en meidoorn gedurende deze kuren
?
Ik weet het zijn veel vragen in 1 keer, maar ik wil toch deze vragen graag opgelostzien voordat ik begin met AS.
Alvast bedankt

.1) stromba (DHT) + Deca
stromba (tabletten) : W1 10mg/dag, W2 15mg/dag, W3 20 mg/dag, W4 25 mg/dag, W5 25 mg/dag, W6 afbouwen
deca: 300 mg per week = (1 injectie)
2) Boldenon + deca
boldenon: 300 mg per week
deca: 300 mg per week
zou je boldenon en deca samen injecteren, kan je 300 mg verspreiden over bv 2 dagen van elk 150 mg
3) Wat vinden jullie van een stack met sustanon. Ik persoonlijk vindt dat sustanon je testosteronproduktie serieus naar beneden haalt voor een eerste kuur.
Voor beide kuren zou ik van W1-W5 1 tab nolvadex per dag nemen, in W6 zou ik een 1/2 tabled clomid nemen (werkt lang na)
Kan ik hierbij Arimidex of Cytadren bijnemen

Wat vinden jullie van milkthistle en meidoorn gedurende deze kuren
?Ik weet het zijn veel vragen in 1 keer, maar ik wil toch deze vragen graag opgelostzien voordat ik begin met AS.
Alvast bedankt