AndroidHealthClinic

wat vonden jullie van zomer 2010

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
het zomer lijkt afgelopen te zijn en we zitten al bijna in herfst, wat vonden jullie van deze zomer, begin was het nog erg warm 30 graden enzo maar de slechte weer heeft tog de overhand genomen

of word het nog komende weken 30 graden

nou

Laatst bewerkt:
Top zomer, de zon als je aan het werk bent, en de regen als je vrij hebt!

Zoals we het gewent zijn in nederland!

Top zomer, de zon als je aan het werk bent, en de regen als je vrij hebt!

Zoals we het gewent zijn in nederland!

Same here.. k*tzooi. En ik geloof echt niet dat het niet meer boven de 25 graden komt, Nederland kennende kunnen we nog wat verwachten.

Hahaha we zitten nog niet op de helft van de zomer en hier komt al een topic alsof de zomer voorbij is. 23 september is het pas weer herfst.

Meteorologisch gezien hebben we nog een kleine maand zomer, 1 september begint dan de herfst.

Ik moest naar de auto toe zwemmen, t*ring wat een klote weer. Wat ben ik superblij dat ik we vorige week nog een dikke week lloret geboekt hebben :D!

Zomers zijn warm, geef mij maar lekker die steenkoude winter. Veel lekkerder.

wordt ech nog wel warm hoor,stelletje negatievelingen.

ik moet nog op vakantie,dus w8 maar ff met dit topic wat mij betreft

het zomer lijkt afgelopen te zijn en we zitten al bijna in herfst, wat vonden jullie van deze zomer, begin was het nog erg warm 30 graden enzo maar de slechte weer heeft tog de overhand genomen

nou

:orly:

Mijn zomer is net begonnen en duurt zeker wel tot halverwege september hoor:o

nou

volgende week 40 graden

Hahaha we zitten nog niet op de helft van de zomer en hier komt al een topic alsof de zomer voorbij is. 23 september is het pas weer herfst.

Meteorologisch gezien hebben we nog een kleine maand zomer, 1 september begint dan de herfst.
idd ik dacht ook van wtf?

Wat een k*tzomer :roflol:. 3 weken van de 3 maanden zomer super warm en de rest k*tweer.

Groeten Bart

Werken met 35 graden, vakantie met 20 graden en regen inderdaad.

te kort, voortaan denk 3 maanden op vakantie

Ben blij dat de regen weer is wedergekeerd, nu weer lekker wachten op de winter. :clap:

Terug
Naar boven