MuscleMeat

Wat voor naald?

portier

Cool Novice
Waardering
1
Hallo allemaal,surf al een tijdje rond hier op dit forum en ik heb een vraagje ;wil een kuurtje gaan doen met boldonone en winstrol(oral) normaal injecteerde ik de boldonone in mijn bil maar wil het nu eens in mijn been gaan proberen.
Nu weet ik niet precies welke maat naald ik moet gebruiken
Graag advies

gewoon de zelfde 0,8 x 38mm

of vraag naar de groene naalden voor spierinjectie

ik gebruik 0.5 X 16 MM

gaat het ook prima mee, met dikkere naalden het ik last van terugdruppelen zeg maar.

doe ik al 7 weken achterelkaar man, gaat perfect;)

heb het 1 keer niet ghedaan, toen 0,8 X 16 mm gebruikt, kwamer er 2 dikke druppels terug rollen :S

neej is niet te lang.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal

Daan-B zei:
doe ik al 7 weken achterelkaar man, gaat perfect;)

heb het 1 keer niet ghedaan, toen 0,8 X 16 mm gebruikt, kwamer er 2 dikke druppels terug rollen :S

terugdruppelen heeft niks te maken met de dikte, maar met de lengte. 16mm is veel te kort. miss goed voor schouders althans daar vind ik het zelfs te kort voor.

gewoon 0.6*25mm als kleinste maat nemen. biceps kan zelfs met 0.8*38 dus in benen helemaal.

0.8X38 mm is egt overdreven dik voor biceps hoor.
en voor schouders is 16 mm lang genoeg, zit je al behoorlijk diep in de spier.

doe het met 1.0 opzuigen waarna ik het zet met 0.6 of als ik die niet bij de hand heb 0.7 ... lengte weet ik zo even niet..

Terugdruppelen heeft duidelijk niet met de dikte te maken maar met de lengte. Ik gebruikte voor glutes 0,8 X 40, laatst ook in de schouders gebruikt, eerder ook 0,6 X 30 voor schouders, maar dat was voor Winstrol. Op aanraden van Daan-B (die met 0,5 X 16 Boldenone zet in quads) laatst hetzelfde geprobeerd met Test enanthaat, immers een vergelijkbare vloeistof. Dat gaat dus k*t! Het duurt sowieso 3 minuten voor alle vloeistof door het naaldje is gelopen, maarja desnoods, op zich alleen maar goed, traag inspuiten. Vervolgens dichtgedrukt met wat en alcohol en idd, het lekte niet. Volgende dag blijkt de vloeistof onderhuids uit de spier gelekt en naar de knie gelopen. Daar zit nu een flinke zwelling, lekker ontstoken en bewegen is onmogelijk. Grrr... door schade en schande wijs zal ik maar denken. :mad: Kortom, de beste naald is gewoon 0,8 X 38 of 40 en voor schouders armen kan je 0,6 X 30 gebruiken.

Terug
Naar boven