MuscleMeat

Wat voor tablet?

MikeJung

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
40
Lengte
1m71
Massa
80kg
Ik ben van plan een tablet te kopen. Maar vind het zonde om er heel veel geld voor uit te geven, aangezien ik er niet bijzonder veel van plan mee ben. Zal hem vornamelijk gebruiken om een beetje op internet te surfen. Hij moet dus niet heel langzaam zijn, moet android zijn en 10".

Iemand suggesties?
Karma!

heb die van medion 2 weken terug gekocht voor familie bij aldi. 10inch android. was de laatste van 380 euro voor 250 . volgens mij zit er alles op . alleen 32 mb geloof ik
medion kan je volgens mij ook gewoon bij mediamarkt kopen. goede ervaringen mee. pc ook

lang geleden de Ipad gekocht voor de vrouw toen de ipad2 net uitkwam. 64mb voor 500 euro. geen 3g in elk geval (die onzin zit ook de telefoon allemaal)

Je zou eens bij tweakers kunnen kijken voor een tweedehandse die voldoet aan je eisen

ik zelf heb de samsung galaxy tab 2
ben er heel content van ,goed beeld en geluid en hij is zeer snel tijdens het surfen.
Ik heb hiervoor ook een ipad 2 gehad maar de samsung galaxy tab is voor mij in alle opzichten beter.

Ik heb een yarvik tab260 (7 inch) voor 90 euro gekocht en die doet precies wat ik ervan verlang (beetje browsen op de bank). Er stond android 2.3 op, maar ondertussen staat er Android 4.0.4 op (dus is het een tab264 geworden). Zelfs een goedkope tablet voldoet dus. Maar eerlijk is eerlijk, als je er 3 keer zoveel voor betaald krijg je uiteraard een beter product.

Iedere keer als ik deze topictitel zie staan, denk ik dat het om een fatburner oid gaat.

Ik heb de samsung tab 10.1,ik ben er zeer blij mee,ik heb ook nog een laptop maar die heb ik niet meer gebruikt sinds de aankoop vd tablet...

Terug
Naar boven