XXL Nutrition

wat voor tattoo

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
beste sporters, ik zou eens graag een mooie tattoo in mijn nek willen van een paddoo die zo boos kijkt dat de duivel daar nog van schrikt. ik kan niet tekenen dus hoe gaat zoiets in z'n werking ? rustig:cool:

men neme een pen en papier
...

• Topic Starter Topic Starter
maar ik wil gewoon een boze paddo op mijn lichaam:)

Als je hem laat zetten zou ik hem niet in mijn nek laten zetten o.a. ivm toekomstig werk.

klopt, maar ik kan hem ook nog onder zetten zodat ik er een trui erover heen kan doen. nou ik begrijp dus dat ze die dingen voor je ogen gaan tekenen. oke slotje!

beste sporters, ik zou eens graag een mooie tattoo in mijn nek willen van een paddoo die zo boos kijkt dat de duivel daar nog van schrikt. ik kan niet tekenen dus hoe gaat zoiets in z'n werking ? rustig:cool:

Je mag blij zijn dat ik je vader niet ben;) of niet

ging je me dan slaan ? dat vind ik juist lekker:)dat is ook de reden dat mijn vader is weg gelopen bij ons:p

hmmm, als ik door denk dat het is dat jij bedoelt...dat deed mijn pappie ook ( met condoom voor als ik ging klagen op school ) maar dat vond ik juist schattig. arme man kon me op geen manier straffen. hij kon het niet meer aan.

OMG. Vader weggelopen, zoon met een kwaad kijken paddoo in z'n nek...

I feel sorry for your mother zou die gast uit Don't be a menace zeggen...

hmmm, als ik door denk dat het is dat jij bedoelt...dat deed mijn pappie ook ( met condoom voor als ik ging klagen op school ) maar dat vond ik juist schattig. arme man kon me op geen manier straffen. hij kon het niet meer aan.

Straffen ..? je bent toch lief jongetje:p

hehe,,ik ga sporten:rolleyes:

ik zou nog een paar jaar wachten.

Probeer ik een mooie afbeelding te vinden.. blijkt Goomba er al in tattoovorm te zijn :roflol: ... duidelijk een boze paddestoel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

neem eerst een henna tattoo

omg een boze paddo. gekker moet het niet worden he

Ik zou gewoon een lul op m'n voorhoofd laten tattoeren als ik jouw was.

Wat ben jij een kneus, ongelofelijk :roflol:

Terug
Naar boven