MuscleMeat

Wat waren jullie stats toen je begon te kuren en hoe oud was je?

is al vaker gevraagd maar okey.

toen ik 15 was was ik 60 kg toen ik 18 was 92 toen heb ik maar een kuutje geprobeert wist er geen fl**ker van ging dus mis. ben nu met een bezig die gaat wel redelijk.

shit das lang geleden voor me, maar ik was 16 en woog toen 65 kilo en ja echt maten weet ik niet meer exact, maar m,n biceps waren toen al flink toen ik begon en zijn nog steeds mijn beste punt!

ik was 19 1,84 en 70 kilo nu 20 1,84 en 93 kilo met 1 kuurtje dbol

biggy zei:
ik was 19 1,84 en 70 kilo nu 20 1,84 en 93 kilo met 1 kuurtje dbol

Hoeveel kg heb je ongeveer overgehouden na de dbol?? Dus zeg maar, gewicht tegen eind van de kuur en n maand of 2 na de kuur?

Ik wou morgen beginnen met mijn eerste kuur, maar nu heb ik waarschijnlijk fake naposim :@

yo was 18 toen ik me eerste kuur nam pillen stanazolol niet echt veel van gemerkt woog toen 85 kilo had veel massa nu ben ik 19 weeg 80 kilo 1.80 ben nu bezig met een kuur 8 weken met testo en deca iets meer dan 3 weken bezig

mike84 zei:
yo was 18 toen ik me eerste kuur nam pillen stanazolol niet echt veel van gemerkt woog toen 85 kilo had veel massa nu ben ik 19 weeg 80 kilo 1.80 ben nu bezig met een kuur 8 weken met testo en deca iets meer dan 3 weken bezig

Sorry, niet lullig bedoeld. Maar weet jij hoe vervelend dit leest, zoals jij typt? Gebruik alsjeblieft komma's en punten.

Terug
Naar boven