XXL Nutrition

wat zal het worden

rax

Novice
Waardering
0
Goeiedag, ik zit wat te twijfelen over mijn volgende kuur. Ik heb al aardig wat AS geprobeerd die vocht of vet minimaal zouden houden, maar voel me er niet altijd goed bij. Als ik bijv. alleen test gebruik voel ik me 12 weken helemaal top. Met deca en test ook nog wel goed, alleen dan ben ik na verloop van tijd net een waterbed (wel bij 750 om 600mg). Maarja arimidex(GG) wou niet helpen. Femara nog even geprobeerd van iemand, maar hielp ook niet. Daarom kies ik voor een DHT-middel. En misschien eens zonder of met weinig test. proberen.

Maar door iets als winstrol-only kon ik al gauw chaggerijnig worden en vaak opgefokt enzo. En al helemaal met trenbolone... zo gauw ik tren bij test. ga zetten, voel ik me eerst vooral smerig, kan nog slechter slapen (zou eigenlijk slaappillen halen maar kreeg ze niet), zweten, later krijg ik dan extra stress, humeurig, opgezwollen buik en juist extra vocht denk ik.

Kijk, ik ben niet ontevreden ofzo, maar vind dus dat mijn vet% absoluut niet omhoog moet, misschien eerder wat omlaag. Als ik kuur wil ik er altijd wel wat extra aan overhouden, dus zoek de tussenweg. Alleen mijn vraag is dan, ik wil iets waarmee ik minder last heb van die bijwerkingen.
Hoe is dat met masteron/deca?

rax zei:
Goeiedag, ik zit wat te twijfelen over mijn volgende kuur. Ik heb al aardig wat AS geprobeerd die vocht of vet minimaal zouden houden, maar voel me er niet altijd goed bij. Als ik bijv. alleen test gebruik voel ik me 12 weken helemaal top. Met deca en test ook nog wel goed, alleen dan ben ik na verloop van tijd net een waterbed (wel bij 750 om 600mg). Maarja arimidex(GG) wou niet helpen. Femara nog even geprobeerd van iemand, maar hielp ook niet. Daarom kies ik voor een DHT-middel. En misschien eens zonder of met weinig test. proberen.

Maar door iets als winstrol-only kon ik al gauw chaggerijnig worden en vaak opgefokt enzo. En al helemaal met trenbolone... zo gauw ik tren bij test. ga zetten, voel ik me eerst vooral smerig, kan nog slechter slapen (zou eigenlijk slaappillen halen maar kreeg ze niet), zweten, later krijg ik dan extra stress, humeurig, opgezwollen buik en juist extra vocht denk ik.

Kijk, ik ben niet ontevreden ofzo, maar vind dus dat mijn vet% absoluut niet omhoog moet, misschien eerder wat omlaag. Als ik kuur wil ik er altijd wel wat extra aan overhouden, dus zoek de tussenweg. Alleen mijn vraag is dan, ik wil iets waarmee ik minder last heb van die bijwerkingen.
Hoe is dat met masteron/deca?

Jezus man je bent wel een miereneuker,sorry hoor maar je wilt kuren of niet als je niet tegen een beetje vocht kan of al bang wordt dat je misschien wat opgefokt raakt zal ik lekker een andere hobby kiezen.
Ga lekker knikkeren ofzo.....

Het lijkt wel dat je verwacht van sterioden dat ze helemaal geen bijwerkingen hebben,
Ik heb bijna alle a.s. voorbij zien komen en niks was goed {m.b.t bijwerkingen}, Alleen maar klagen en zeuren, Ik zou helemaal niet aan de a.s gaan als je denk dat er geen bijwerkingen zijn?
Er blijft dan nog maar weinig over
En hoe het zit met masteron en deca.

Masteron
Ik kan je de bijwerkingen wel opnoemen;) Acne, haaruitval, prostaat problemen, etc

Deca spreekt voor zich,

Groeten:)

Pure_tech zei:
Jezus man je bent wel een miereneuker,sorry hoor maar je wilt kuren of niet als je niet tegen een beetje vocht kan of al bang wordt dat je misschien wat opgefokt raakt zal ik lekker een andere hobby kiezen.

Goeie post:thumb:
Ik ben nog netjes gebleven;)

Idd, als ik het zo lees is kuren niets voor jou.

Pure_tech zei:

:roflol: :roflol: :roflol:

kan je mss aanraden om winstrol/propionate voor 6 weekjes te doen .

Ja sorry hoor maar ik raak altijd zo opgefokt van AAS:D
Maar ff serieus nu probeer dan eens Var of Primo.Zal voor jou een goed alternatief denk ik zo.

En ik bedoel gewoon niet zeuren,van aspirine kan je ook een opgeblazen gevoel krijgen

Als ik bijv. alleen test gebruik voel ik me 12 weken helemaal top. Met deca en test ook nog wel goed, alleen dan ben ik na verloop van tijd net een waterbed (wel bij 750 om 600mg).

Raar aangezien deca veel minder aromatiseerd dan test..

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:
Raar aangezien deca veel minder aromatiseerd dan test..

Nou, dat is dus deca op zichzelf. Maar als je er iets als test. bij gooit zorgen de progestagenen voor nog meer vocht en vooral vet. Wat bij mij gewoon heel extreem is. Ik kan me nog zo aan mijn voedingsschema houden, maar na de kuur zit er zo 5 of 6 kilo vet bij wat er gewoon niet uit ziet en waardoor de spieren onzichtbaar blijven. Dan moet het er allemaal weer af, waardoor ik ook de spieren zo weer helemaal kwijt ben.
Echt jammer dat ik ze niet kan gebruiken hierdoor, want ik voelde me er heerlijk bij. En wat ik al zei, de meeste dht-middelen word ik echt een gore kl***zak van en wil niet mijn relatie op het spel zetten voor een domme kuur.
Volgens mijn broer valt het met masteron wel mee, vandaar mijn vraag.

Hay kerel , er zijn echter heel wat studie's die echt wel dat opgefokt zijn achterhaald hebben . Zit het mss niet gewoon in u kopke ?

Bij mij eerlijk de waarheid , 0,00000 agressie en heb er echt wel wat ingeknald, En echter aardig wat in de ring gevochten , dus agressie is zeker aanwezig . Maar vals door AAS geloof ik echt niet in !

We hebben een kandidaat voor een Boldenone-only.
Wel een logje bijhouden dan he? Zo vaak komen die niet voorbij :)

Volgens mijn broer valt het met masteron wel mee, vandaar mijn vraag.[/QUOTE]

Van Masteron is inderdaad bekent dat het nauwelijks of helemaal niet aromatiseerd,als je puur daar op mikt is het een goeie optie maar of het wat zal schelen mbt je gevoeligheid voor roids ik betwijfel het.
Wil je Masteron goed aan z,n recht laten komen zal je het toch moeten gaan stacken met bv Test en dan kom je vanzelf weer bij je eerste probleem:Vocht!!
Ik weet niet waar je op mikt maar bij gebruik van AAS komt altijd vasthouden van vochtbij zowel in de bulk als met cutten helaas maar het is zo gewoon accepteren en er mee leren leven .
Er zijn naar mijn mening veel te veel mensen die denken ff 10 kg DROGE massa te pakken maar zo werkt het gewoon niet.

tip vermijd DHT middelen (zo goed hat het kan) en doe gewoon een goeie bulk en ga daarna cutten.;)

LIFE CAN BE SO SIMPLE-----------

ik raad whey aan, behalve een enorme stront lucht heb ik er bijna geen bijwerkingen van

• Topic Starter Topic Starter
Kenjie zei:
Hay kerel , er zijn echter heel wat studie's die echt wel dat opgefokt zijn achterhaald hebben . Zit het mss niet gewoon in u kopke ?

Bij mij eerlijk de waarheid , 0,00000 agressie en heb er echt wel wat ingeknald, En echter aardig wat in de ring gevochten , dus agressie is zeker aanwezig . Maar vals door AAS geloof ik echt niet in !

Nee hoor, mijn agressie zit niet tussen de oren. Ik weet net zo goed waar ik over praat, want heb er ook echt wel wat doorheen gejast. Alleen niet zoveel dat ik van alles weet hoe het voeld. Mijn laatste kuurtje met tren was eigenlijk de druppel. Slechte nachtrust (vaak tijdens kuur) word ik normaal wat chaggie van, maar met tren 10x erger, dan werd ik gewoon een grote hufter. Dat had ik dus met winny ook in lichtere mate na een slechte nacht.

Studies geloof ik niet altijd meer in. Dat zijn vaak moment-opnamen, bejaarden, ratten of om eens een voorbeeld te noemen; Ik zag eens een studie "van testo word je niet extra opgewonden". Daar kan ik van zeggen, enigszins waar, want ik word er niet geil van als ze me in een donker hol opsluiten. Maar als ik met geilheden word geconfronteerd... Soms in het dagelijks leven kreeg ik zomaar zo'n rush door me heen, dan was een lieve blik van een mooi meisje bijv. genoeg. Conclusie: onzin-studie.

@Thorwulf: Zat ik al aan te denken ja, het word waarschijnlijk overdrive van gs dan. Weet alleen niet of ik 480mg of 720mg per week zet. En het word wel een combi met nog 2 middelen. Liefst wel test, misschien masteron, anavar, turinabol, primo, maar dat weet ik nog niet ;)

@Pure_tech: Van masteron geen vocht idd, maar het schijnt dus wel mee te vallen met agressie volgens hem. En ja, ik wil het liefst ook bulken, maar dan zo dat ik niet met 5 kilo vet blijf zitten, zoals bij mijn deca/testo kuur...
ik denk dat testo/mast/overdrive wel een optie is. Misschien toch wat dingen proberen, maar ben gewoon panisch geworden door die tren. Dat was echt niks voor mij!

Laatst bewerkt:
Pure_tech: Van masteron geen vocht idd, maar het schijnt dus wel mee te vallen met agressie volgens hem. En ja, ik wil het liefst ook bulken, maar dan zo dat ik niet met 5 kilo vet blijf zitten, zoals bij mijn deca/testo kuur...
ik denk dat testo/mast/overdrive wel een optie is. Misschien toch wat dingen proberen, maar ben gewoon panisch geworden door die tren. Dat was echt niks voor mij!

--------------------------------------------------------------------------------
Zoals ik zeg als je het liefst wil bulken doe het dan en ga daarna in de cut.
Als je echt zon probleem met vet hebt probeer er volgende keer dan eens clen bij te doen en kijk hoe je daar op reargeer.

Terug
Naar boven