XXL Nutrition

Wat zal ik doen?

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb gisteren mijn laatste shot Test gehad en natuurlijk begin ik dan 2 weken later met mijn nakuur. Omdat ik deze week ziek ben geweest en slecht gegeten en niet getraind heb wil ik mijn winny 50mg een week langer door trekken. Zodoende zou ik dus 3 weken na mijn laatste injectie Test beginnen met de nakuur. Kijk je wilt na je kuur natuurlijk je levels zo snel mogelijk op het oude niveau hebben.

Zal het mijn herstel erg negatief beinvloeden als ik de nakuur een week later begin?

Voor de mensen die het niet weten mijn kuur:

week 1 Test E 1000mg
week 1 Deca 800mg
week 2-10 Test E 500mg
week 2-9 Deca 400mg
week 8-12 Winny 50mg ed

1 week zou niets uit moeten maken.

Maar zou het nog wat bijdragen?

Miss slim om dat in de 2e week na de laatste injectie te bepalen?? Dan kun je het op gevoel miss wat beter beoordelen..

Omdat je aan de winny zit lijkt het me geen probleem, maar dat kunnen anderen denk beter beoordelen:)

Als jij denkt dat het nog wat uitmaakt moet je het doen.

Vaak valt t erg tegen.

nee, in het algemeen na zoveel weken.

Persoonlijk zou ik het niet veranderen, denk namelijk niet dat je er veel meer profeit van zult hebben. Maar het is je eigen keuze...
Succes :D

1week winny gaat geen zak meer uithalen, moest het zijn dat je wat verloren bent tijdens de ziekte heb je nu nog 2 weken om het goed te maken.
kzou gewoon doen wat je van plan was je zit tenslotte al 3 maand aan de shizzle...

veel succes

Heb je onderhand die 120 al aangetikt?? want 2007 is al begonnen man!! :D

Terug
Naar boven