MuscleMeat

wat zit er in je winkelmandje?

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
wat heb jij allemaal voor leuks in je winkelmandje om je supplementen voorraad mee uit te breiden?
bestelling.jpg

ff snel m'n voorraad boosters aanvullen voor een half jaar, voordat m'n vriendin weer terug uit Engeland komt, is nooit zo blij met die zooi nl., altijd bezorgd... ZUCHT... :rolleyes:

1 NBOL016 Nutrabolics InsuLean K, 100 Capsules $23.79 $23.79
1 ALRI029 ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules $39.99 $39.99
2 CLABS003 Controlled Labs Green Bulge, 150 Capsules $25.98 $51.96

Weet alleen nog niet zeker of ik dit ga bestellen, ben nog een beetje rond aan het kijken.

wat heb jij allemaal voor leuks in je winkelmandje om je supplementen voorraad mee uit te breiden?

ff snel m'n voorraad boosters aanvullen voor een half jaar, voordat m'n vriendin weer terug uit Engeland komt, is nooit zo blij met die zooi nl., altijd bezorgd... ZUCHT... :rolleyes:

Vervelend is dat he? Alsof ze zelf beter weten wat wel en niet goed voor je is. Alsof een financieel adviseur financieel advies nodig heeft van een stellingbouwer :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Vervelend is dat he? Alsof ze zelf beter weten wat wel en niet goed voor je is. Alsof een financieel adviseur financieel advies nodig heeft van een stellingbouwer :rolleyes:
idd vervelend, gelukkig heb ik een locker op m'n werk en kan ik daar m'n spullen plaatsen, anders wordt het alweer discussie 9768901, gaat helemaal nergens over. :D

Zat vorige week in m'n winkelmandje, intussen allemaal al lekker binnen. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amaai 10 kg in één week heel goed bezig:cool:

V10 fatburner
Stacker E
Nytric
Straps

als et goed is Dinsdag binnen :cool:

60kg Whey.

Terug
Naar boven