mr.fantasy
Novice
- Waardering
- 0
hi bb'ers
ik ben op zoek naar goed advies welke kuur mij het beste results zou gaan geven . ik weeg nu 88 kg , ben 1,88 lang en train nu al ruim 4 jaar, waarvan 2 jaar al op de juiste manier ...
het is mijn bedoeling om een mooi fysiek te krijgen voor de zomer net zoiets als 50 cent (die kennen de meeste van jullie wel toch ?)
ik zat te denken aan .. testosteron propionante. om de dag een injectie en dan goed na kuren met bijvoorbeeld chlomid wat vinden jullie hiervan "alle tips zijn welkom "
ook ben ik bezig met een iname van ongeveer 300 gr eiwitten per dag en het hoeveelheid vet zo min mogelijk te gaan houden als mogelijk is ik train 4x in de week
ma. borst,schouders,biceps
di. rug,benen triceps
woe ..lkkr rusten of een stuk wandelen/fietsen
don. borst schouders bicep
vrij rug benen triceps
in sets van 3x12 of meer als da mogelijk is
licht aan me fitheid op die dag .......
ik zou graag zoveel mogelijk advies willen hebben alvast bedankt mr.fantasy
i'ff you think you are the best meet me and i'll show you the rest .
ik ben op zoek naar goed advies welke kuur mij het beste results zou gaan geven . ik weeg nu 88 kg , ben 1,88 lang en train nu al ruim 4 jaar, waarvan 2 jaar al op de juiste manier ...
het is mijn bedoeling om een mooi fysiek te krijgen voor de zomer net zoiets als 50 cent (die kennen de meeste van jullie wel toch ?)
ik zat te denken aan .. testosteron propionante. om de dag een injectie en dan goed na kuren met bijvoorbeeld chlomid wat vinden jullie hiervan "alle tips zijn welkom "
ook ben ik bezig met een iname van ongeveer 300 gr eiwitten per dag en het hoeveelheid vet zo min mogelijk te gaan houden als mogelijk is ik train 4x in de week
ma. borst,schouders,biceps
di. rug,benen triceps
woe ..lkkr rusten of een stuk wandelen/fietsen
don. borst schouders bicep
vrij rug benen triceps
in sets van 3x12 of meer als da mogelijk is
licht aan me fitheid op die dag .......
ik zou graag zoveel mogelijk advies willen hebben alvast bedankt mr.fantasy
i'ff you think you are the best meet me and i'll show you the rest .