AndroidHealthClinic

wat zou het beste zijn help me!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr.fantasy

Novice
Waardering
0
hi bb'ers

ik ben op zoek naar goed advies welke kuur mij het beste results zou gaan geven . ik weeg nu 88 kg , ben 1,88 lang en train nu al ruim 4 jaar, waarvan 2 jaar al op de juiste manier ...

het is mijn bedoeling om een mooi fysiek te krijgen voor de zomer net zoiets als 50 cent (die kennen de meeste van jullie wel toch ?)

ik zat te denken aan .. testosteron propionante. om de dag een injectie en dan goed na kuren met bijvoorbeeld chlomid wat vinden jullie hiervan "alle tips zijn welkom "
ook ben ik bezig met een iname van ongeveer 300 gr eiwitten per dag en het hoeveelheid vet zo min mogelijk te gaan houden als mogelijk is ik train 4x in de week

ma. borst,schouders,biceps
di. rug,benen triceps
woe ..lkkr rusten of een stuk wandelen/fietsen
don. borst schouders bicep
vrij rug benen triceps

in sets van 3x12 of meer als da mogelijk is
licht aan me fitheid op die dag .......

ik zou graag zoveel mogelijk advies willen hebben alvast bedankt mr.fantasy

i'ff you think you are the best meet me and i'll show you the rest .:D

Eeey zie volgende link: [Link niet meer beschikbaar]

Ja voor kuren kan je daar kijken, maar ik denk dat er nog wel wat te sleutelen valt aan je training en je dieet.

Allereerst je training, je doet alles 2 maal in de week, wat voor veel spiergroepen toch al snel te veel is.
Plus dat je echt heeeeel veel spiergroepen per dag pakt, zo ben je en te lang bezig en kan je nooit elke spiergroep op maximale intensiteit trainen.

Ik zou zeggen ga voor een 4 dagen split en houd het simpel.

Kwa dieet zit je met je eiwitten wel goed denk ik, mits goed verdeelt etc. alleen die je ook wel vetten te eten, en dan met name onverzadigde vetten.

Post ook gewoon eens even wat je precies eet.
Ook aantal kcal etc en de tijdstippen.

Maar als je dit allemaal kan verbeteren, en het liefst een poosje gewoon probeert kun je evt denken aan een kuur...
Hoewel ik persoonlijk een 1e kuur met test prop nog al wat vind, je moet dan erg veel injecteren.... Maar onmogelijk is het niet.

Je hebt gelijk matthieu. Zelf denk ik dat het vaak spuiten moeilijk is en vooral bij een eerste kuur. Je zult snel de neiging hebben om te stoppen omdat je genoeg krijgt van het spuiten. Zelf zou ik die test prop vervangen door test enathate. Maar dat is mijn mening.

Wat ik je wil zeggen is dus leer eerst goed injecteren. Aspireren enzow..

"...het is mijn bedoeling om een mooi fysiek te krijgen voor de zomer net zoiets als 50 cent (die kennen de meeste van jullie wel toch ?) ..."

Laten we eens proberen het 'voor de zomer af zijn'-idee te laten voor wat het is, namelijk een onzinnig idee.
Het geeft namelijk het idee dat kuren snel en gemakkelijk is.

Ten tweede, spiegel je niet te erg aan TV-voorbeelden want ieder heeft z'n eigen genetische voor -en nadelen en die zijn niet na te maken.

Je training ziet er met borst/schouders/biceps op één dag ern véél te zwaar uit, je pakt 2 grote en één kleine groep tegelijkertijd!
Probeer het eens te verdelen en train op zo'n manier dat je na een borst-workout gewoon geen schouders meer kán doen!

Dit is zuiver opbouwende kritiek hè!

Als je wilt gaan kuren zorg dan voor een product dat je niet om de dag haast hoeft te zetten; ik heb zelf al ontelbaar veel injects gedaan maar die om de dag-injects vind ik nog steeds vreselijk.

Denk eens aan, wat al eerder is gezegd, een test enanthaat, misschien in combinatie met Winstrol tabletvorm.
Dat betekent 1 keer per week injecteren en dagelijks op tijd zorgen voor je tablet-inname.
Zorg er wél voor dat je je injectie-zelfstudie goed doorhebt, da's van levensbelang!

Test/eq. Met kickstart D-boll in de eerste 3 weken. Eventueel kan je die eerste 3 weken ook test prop erbij doen ipv de d-boll. Echter zit je dan met de dagelijkse injects, en dat is geen pretje zoals dbc01 al zegt.

Uw trainingsschema sucks. :thumbd:

• Topic Starter Topic Starter
wat vindt je van deze indeling?

ma - borst/bicep
di - schouders/buik
:o
do - rug/tricep
vrij benen/buik

wat vinden jullie van deze indeling nara mijn mening vindt ik dit toch wel een goed schema bij elke oefening wil ik dan 3 sets gaan doen van

3x 12 of 1x12
1x10
1x 8

wat vindne jullie de beste methode al zal ik trainen op maximaal gewicht of goed haalbaar gewicht voor goede massa groeten
mr,fantasy

???

tussen de 10 en 6 reps blijven en iig het laatste setje van een oefening till falure, of bij meerdere sets.

Re: wat vindt je van deze indeling?

Originally posted by mr.fantasy
ma - borst/bicep
di - schouders/buik
:o
do - rug/tricep
vrij benen/buik

wat vinden jullie van deze indeling nara mijn mening vindt ik dit toch wel een goed schema bij elke oefening wil ik dan 3 sets gaan doen van

3x 12 of 1x12
1x10
1x 8

wat vindne jullie de beste methode al zal ik trainen op maximaal gewicht of goed haalbaar gewicht voor goede massa groeten
mr,fantasy

???
Ik vind het schema nog steeds niet goed.

Probeer dit eens:

Dag1: borst + triceps
Dag2: rug + biceps
Dag3: RUST
Dag4: quadriceps + hamstrings
Dag5: schouders + kuiten + buik
Dag6: RUST
Dag7: RUST
Dag8: herhaling schema

En kuren zal je niet helpen, niet om je ervan af te houden hoor, want wat mij betrefd kuur je wat je wil. Maar ik weet gewoon dat kuren alleen werkt als de rest in orde is. En dat is duidelijk nog niet zo.

• Topic Starter Topic Starter
hey admin

jij zei kuren zal je niet helpen ik ben nu 2 dagen bezig met de kuur en ik zie al verschjil optreden vooral in me buik,borst en biceps dus wat jij mij vertelde is dus niks van waar......

:eek:

mr,fantasy

das denk ik vocht

maar wat admin bedoelde is dat je met een goed voedingsschema en trainschama mischien wel 3X zoveel massa (of meer) zou kunnen winnen......... toch???

En je moet maar afwachten of dit geen vocht is en of je dit kan behouden na je kuur, want daar heb je een goed train en eetschema voor nodig...

groeten Daan

En trouwens denk je de look van 50 cent makkelijk naturel haalt

Originally posted by Ryu
En trouwens denk je de look van 50 cent makkelijk naturel haalt

Dat denk ik toch niet....die gast is huge! heb je zijn nieuwe clip al gezien?

tenzij Mr. Fantasy een Afro americaan is.

hey admin

jij zei kuren zal je niet helpen ik ben nu 2 dagen bezig met de kuur en ik zie al verschjil optreden vooral in me buik,borst en biceps dus wat jij mij vertelde is dus niks van waar......

mr,fantasy

Na 2 dagen kuren al resultaten? :laugh:

Je moet je hoofd eens laten nakijken bro...

En je hebt wel lef om de raad van admin in twijfel te trekken.
Admin = God

Hij gebruikt 2 ml test prop, dat is 200mg test prop en als dat gelijk werkt, dan voel je dat zeker.

hey admin

mr,fantasy
Wat ik bedoelde met niet helpen, wijsneus, is dat het op LANGE termijn niet goed is om nu al te beginnen.

Als jij gaat kuren om er net voor de zomer mooi uit te zien voor de dames op het strand, dan doe je maar lekker verder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven