XXL Nutrition

Watch out for commercial music!!!

:hair:

Zo zeg dat is pas goed photoshop werk zeg!

dit soort dingen zijn freaky man :S

mja ... waar gáát dit over :rolleyes:

tja....

Dit heet backmasking en wordt al sinds de jaren 60 al dan niet expres toegepast. Het bekendste voorbeeld is nog wel Led Zeppelin met "Stairway to Heaven".

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
led zeppelin, one of my all-time favs.. OMG !!!!

but hey, now i think they're even cooler :D

ik voelde me al raar... maar dat komt omdat ik dat nummer net heb geluisterd! (no sh!t)

Ik hoorde afgelopen week dat in Purple Rain - Prince ook aan het einde boodschappen te horen zijn wanneer je t achterstevoren draait.

the last track on Prince's "Purple Rain" which contains the message "Hello. How are you? I'm fine, 'cause I know the Lord is coming soon, coming, coming soon.",

Mss dat iemand hier een link van kan vinden.

Hier ff een link over backmasking, er worden meerdere platen aangehaald met 'boodschappen'.

http://skepdic.com/comments/backcom.html

Laatst bewerkt:
cool

Britney Spears - Baby One More Time??

Vooruit:

Achteruit: "Sleep with me, I'm not too young."
Britney toch :p

Staan er meerdere op:

Wtf??

Ik geloof er geen bal van dat zoiets in scene gezet is.

Als je klanken andersom speelt, zullen er vast ook wel weer klanken uitkomen. Sommige zullen woorden lijken te vormen, sommige van die woorden weer zinnen etc.

Aangezien er 10*8 liedjes zijn wereldwijd, zullen er vast wel grappige toevalstreffers zijn, maar 't gaat er bij mij niet in dat het met voorbedachte rade is!

Enne Led Zeppelin - Stairway to heaven --> :bow:

Leviathan zei:
Ik hoorde afgelopen week dat in Purple Rain - Prince ook aan het einde boodschappen te horen zijn wanneer je t achterstevoren draait.

the last track on Prince's "Purple Rain" which contains the message "Hello. How are you? I'm fine, 'cause I know the Lord is coming soon, coming, coming soon.".
[/url]

Klopt. Ik heb nog een Mexicaanse picture-disc persing van dit album en heb het vele malen achterstevoren gedraaid.
De tekst klopt 100% en is dus niet satanisch maar héél erg Gristelijk! :D

Wel vet ja! Maar wat mr.J zegt, ik denk ook dat veel zaken toeval zijn!

In die film 'little nicky' zit ook een grappig stukkie als hij dan een plaat van Chicago (volgens mij) teruguit draaid, whehehe ook zo'n mosterlijke evil boodschap :D

Terug
Naar boven