XXL Nutrition

Watvoor (Vast) voedsel nemen jullie mee op reis?

Anoniem4102017

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
99
Lengte
1m88
Massa
83kg
Hoi,

Vroeg me af watvoor soort voedsel jullie meenemen als je een tijdje op vakantie/ reis gaat.

bedoel dan vooral vast voedsel, geen drinken en zuivelproduct maar iets wat langer goed blijft en makkelijk mee te nemen is.

(dingen zoals brinta, havermout etc.)

Havermout, noten

Niks, vakantie is vakantie en moet je genieten en lekker eten wat ze daar te bieden hebben. Van 1-2 weekjes wat buiten je schema eten gaan echt niet al je gains verloren en kom je ook geen kilo's bij.

Tulpenbollen.

Hoi,

Vroeg me af watvoor soort voedsel jullie meenemen als je een tijdje op vakantie/ reis gaat.

bedoel dan vooral vast voedsel, geen drinken en zuivelproduct maar iets wat langer goed blijft en makkelijk mee te nemen is.

(dingen zoals brinta, havermout etc.)

Je bent op vakantie man, alsof dat vreten daar gelijk alles verpest?

ik neem helemaal niks mee, onderdeel van mijn vakantie is het eten wat er in dat land te krijgen is..

Als ik met de auto + tent op vakantie ga: portie havermout, fles melk, pakje pasta + pot saus. Dit dan uit praktische overwegingen: ik weet dan niet op voorhand waar ik ga terecht komen en hoe laat het dan al is (supermarkt / resto's gesloten?). Meestal pak ik dat eten pas weer uit als ik weer thuis ben ;)

Als ik met het vliegtuig ga: hooguit een paar koeken in de handbagage voor 't klein hongertje.

Niks. (hooguit een shake voor de eerste dag, of een eiwitreep)

niets, ik zorg er wel altijd voor dat ik genoeg eiwitten binnen krijg met het eten wat ik daar eet, verder gewoon genieten en alles eten wat ik thuis niet eet :)

Op vakantie niets. Als ik voor het werk een week in het buitenland zit en weet dat het eten weinig en slecht is neem ik een klein zakje whey mee (750gr pouch).

Ik neem alleen whey en soms caseine shakes mee.

• Topic Starter Topic Starter
Oké, bedankt voor jullie reacties allemaal!

Terug
Naar boven