MuscleMeat

Webshop, wat = wijsheid?

RobbieH

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik wil op korte termijn een webshop online zetten.
Ik zoek iets wat makkelijk te beheren is en wat het makkelijk maakt om de verkopen automatisch te verwerken.
Liefst nog makkelijke koppeling naar administratie.

Zit nu te kijken naar easyshopmaker pro:

http://www.easyshopmaker.com/

Iemand ervaring hiermee?
Zit ook een gratis boekhoud programma bij volgens mij, maar weet niet of dat wat is?

Iemand misschien tips?

de demo sies zien er in ieder geval aardig uit... :)

Waarom niet een winkeltje beginnen op Ebay kun je kijken of het loont!
Je investeert minder dan de kosten van een site die je draaiend moet houden en je kunt verkopen wereldwijd!

ReyMysterio zei:
Je investeert minder dan de kosten van een site die je draaiend moet houden en je kunt verkopen wereldwijd!
Ebay zuigt... investeren software pakket is maar 125 euro ofzo... en dan kosten website... is niet veel. En waarom zou hij met zijn site niet wereldwijd kunnen verkopen?

goedkoop is duurkoop....

Je kan beter zelf wat in elkaar maken, of laten maken... maar als je er niets van weet dan wordt dat ook al listig :p

Goed ebay heb je geen administratie want je doet vrije handel!
Start je een shop ben je officieel een winkel ook al is het online je moet papieren hebben van de KvK, je belastingaangifte netjes doen ieder jaar!
Wil je via je site wereldwijd verkopen zul je in verschillende talen je producten moeten aanprijzen!
En aangezien er concurrentie genoeg is, is de investering en de risico te groot om gelijk te investeren in een eigen site!

• Topic Starter Topic Starter
ReyMysterio zei:

Op ebay ben ik al begonnen en draait goed :)
Dus morgen naar de KVK en een echte webshop openen :)

Iemand ook nog verstand van belasting misschien ?? :)
En dan dus trucs en tips die ik niet bij belastingdienst kan vragen of op KVK.

En waar kan ik het beste mijn website online gooien?
En waar de domeinen registreren?

Zodra alles rond is zal ik wel een link met het resultaat posten, en extra korting voor DBB members ;)

Laat mij eerst maar eens weten waar je staat op Ebay!

Wat verkoop je eigenlijk?

Misschien ook goed om te weten inderdaad

Ik verkoop datakabels accus etc voor GSM`s en digicams

Ik weet nog wel een host voor je met héél veel ruimte (1GB), héél veel traffic (30GB) voor €72 per jaar...en dubbele servers hebben ze ook dus je raakt nooit offline.

bartp zei:

Nog niet maar binnekort wel, ben nu nog aan het opstarten en van daaruit ga ik alles steeds meer uitbreiden.
Ik zal wel een linkje posten als de site online is.

€125 is aardig wat voor zoiets. Maar EasyshopMaker is Firefox compatible en da's al aardig wat! Ik zou op termijn een gekraakte webshop-applicatie voor je kunnen vinden maar als je nu aan de slag wilt, ik zou zeggen meteen beginnen!

Ik zou als ik jou was php en SQL leren. Dan kan je het zelf maken :o

DBC01 zei:
Ik weet nog wel een host voor je met héél veel ruimte (1GB), héél veel traffic (30GB) voor €72 per jaar...en dubbele servers hebben ze ook dus je raakt nooit offline.

mmm dat klinkt heel interessant!
Wie wat waar? :)

Terug
Naar boven