AndroidHealthClinic

website maken - keuze webhost

luvQvist

Ripped Bodybuilder
Waardering
111
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Ik ben van plan een website te maken. Helaas heb ik er niet zo veel verstand van...
Het doel is niet om zo'n fancy site te maken. De hoofdpagina moet gewoon een deftig menu bevatten met submenu's, een aantrekkelijke maar simpele lay-out en een logo. Op de site komt er hoofdzakelijk gewoon tekst op met hier en daar een foto of filmpje bijgevoegd.
Daarnaast wou ik er ook nog een forum aan koppelen.

Nu zijn mijn vragen;

Welke webhost kan ik best nemen?
Is wordpress gebruiken een goed idee?
Hoe werkt dat precies om zo'n forum te maken?

ik zou eerst je website afmaken en dan pas gaan nadenken over een webhost ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou eerst kijken wat je allemaal op je site wilt hebben, het ontwerp grofweg gaan maken en vervolgens kijken welke software daarvoor geschikt is. Wordpress kan wel, maar dat is eigenlijk voor blogs bedoeld. Misschien zou je eens kunnen kijken naar Orchard? Afhankelijk van je software kan je dan weer gaan kijken naar een hosting.

Ik lees dat je er ook een forum aan wilt koppelen? Als je een website wilt hebben waar je veel bezoekers op verwacht is het misschien handig om een (klein) bedrijfje in te huren, mits je er wat geld voor over hebt. Die regelen dan waarschijnlijk de hosting en software ook voor je.

Ik ken wel iemand die voor relatief weinig geld goede websites maakt. Als je wilt kan ik weleens navraag doen over eventuele kosten et cetera?

Als je het zelf wil maken, zoeken op tutorials van HTML/CSS. Tis niet moeilijk, maar wel saai en je moet er wel wat tijd in steken. Als je dit kan, kan je het zelf. Je kunt ook gewoon naar een van de talloze sites gaan met een 'sitebuilder' tegen betaling bijv.

Thx.

Is die beter als deze powweb.com?

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 22:31 ----------

Hmm slim gezien ja:). Waar moet je dat maken dan? (heb er echt geen verstand van lol)
html, css leren zoals krakatoa zei veel meer mogelijkheden dan met een website builder. en is ook gemakkelijk te leren

one.com domein registeren
wordpress installeren
template erop zetten
.

phpBB installeren :)

Terug
Naar boven