XXL Nutrition

Website meenemen als je overstapt naar andere host?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik ben niet te spreken over de service van het webdesignbureau/hosting waar ik momenteel bijzit.

Ik heb pas de factuur inclusief 1 jaar hosting aan ze betaald.

Kan ik nu gewoon zonder problemen overstappen naar een ander bureau/host?
Het is wel de bedoeling dat mn site zo kort mogelijk offline is, anders gaat het me geld kosten.

Waarschijnlijk ben je je geld kwijt voor dat jaar. Maar de hoster is wel verplicht er een backup van te maken en die jou te geven. Je weet me te vinden btw.

Je kunt zo verhuizen naar een nieuwe club. Maak wel zelf een backup van de files/mail/database. Het is wel zo netjes als ze je die gegevens passen, maar verplicht is het volgens mij niet. En aangezien het toch al rukkers zijn...

• Topic Starter Topic Starter
Waarschijnlijk ben je je geld kwijt voor dat jaar. Maar de hoster is wel verplicht er een backup van te maken en die jou te geven. Je weet me te vinden btw.

Ben inmiddels al uit mn slof geschoten en heb mn onvrede gisteren ff flink geuit. Er is mij vandaag beloofd dat het dit weekend in orde wordt gemaakt.

Zo niet, dan kom ik daar ff persoonlijk langs om het eea door te nemen en mn 600EUR weer op te halen ;)

Heb enkele min. geleden weer een mailtje gehad en hij gaat er nu direct mee aan de slag.

Als ik zo met mijn klanten zou omspringen, was ik al failliet geweest eer ik begonnen was.

Terug
Naar boven