MuscleMeat

weed vs kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
offtopic goeie 4e post

En er zijn zo weinig mensen dat dat doen athans info op internet erover sta zou het gewoon laten en het maximale eruit halen meeste mensen die joints roken gebruiken tabak en daar zit nicotine in en daardoor onderdruk je je hongergevoel.

is al een goed topic over geweest ff searchen....

al zoveel over gemeld kerel....search en gij zult vinden.

Ga jij straks trouwens met je brede postuur in de koffieshop hangen?

• Topic Starter Topic Starter
offtopic goeie 4e post

En er zijn zo weinig mensen dat dat doen athans info op internet erover sta zou het gewoon laten en het maximale eruit halen meeste mensen die joints roken gebruiken tabak en daar zit nicotine in en daardoor onderdruk je je hongergevoel.

persoonlijk vind ik als ik ne joint rook dat ik nadien veel zin krijg voor te eten :D

maar tis gewoon om te weten of het een kuur kan benadelen :rolleyes:

met weed wel, met heroine niet

Weed is lekka....als je maar weet hoe je ermee om moet gaan en dus niet s'middags al kneiterstoned op de bank ligt en geen reet meer doet.

Weed is lekka....als je maar weet hoe je ermee om moet gaan en dus niet s'middags al kneiterstoned op de bank ligt en geen reet meer doet.

nee das zeker de bedoeling nie, mss da ik 5joints per week smoor (nee kben geen verslaafde ze :D )

ma zo sávonds na een dagje hard werken en trainen is t wel lekkaa om ff chill tot rust te komen en je spierkes laten ontspannen, en goed voor de mind sta je lekker fris smorgens weer op om er tegen aan te gaan wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ma zo sávonds na een dagje hard werken en trainen is t wel lekkaa om ff chill tot rust te komen en je spierkes laten ontspannen, en goed voor de mind sta je lekker fris smorgens weer op om er tegen aan te gaan wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ben het volledig met je eens dit is genieten :D

Ik rook iedere avond 1 of meerdere joints met mn vrouwtje. Mn training en fysiek lijdt er totaal niet onder.

Maar idd van smiddags tot savonds lam op de bank hangen schiet je niks mee op. Die tijden ken ik nog van mezelf toen ik n jaar of 16 was......

Te lam zijn om naar school te gaan, en smiddags met een maat stoned op de bank naar Bob Ross kijken omdat er verder geen reet op was. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En een avondje GHB (niet dagelijks he , één maal per maand of zo), tijdens een kuur?

Ik heb nooit problemen ondervonden van ghb gebruik. Is alleen maar goed voor je spieren mits op het juiste moment toegediend en goed gedoseerd.
Ik gebruik het nu al een half jaar niet meer. Maar recreatief gebruik 1 keer per maand kan geen kwaad denk ik.

Ik heb die gast ook 1 keer gezien met dat schilderprogramma van hem; maar stoned kijken lijkt me nog apparter met dat gelul van hem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven