XXL Nutrition

Week 7 test e, val zelfs af 1,5kg??

Rumbletime

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Op dit moment bestaat mijn voeding uit:

Mijn bulkniveau op 95 kilo is: 3570 kcal

(Bijlage voedingsschema toegevoegd, hieronder de samenvatting:)
Mijn voeding:
kcal 3527
e - k - v
33% - 37% - 29%

Verdeeld over 7 maaltijden.

Voeding is misschien niet perfect, maar wel gewoon in orde, ik mag iig niet afvallen!

Ik heb mij net gewogen, dik 1,5 kilo afgevallen.. Wat gebeurt hier?

Gear toch nep? (zie echt nep sectie) En heb ik alleen lekker gegaind op de winstrol?

Ik vind zelf de vooruitgang in de spiegel ook echt tegenvallen, zeker niet wat ik zou verwachten van een testosteron kuur.

Als er iemand opeens vet breed is, wordt er direct geroepen anabolen etc, ik kan nu niet zeggen dat ik echt breder ben geworden in week 7 van de test e.

Kan ik de gear ergens laten testen?

Bijlagen

post je gear in de echt en nep sectie

Laatst bewerkt:
Ik heb iets soortgelijks.

Na 4 wkn Test-Deca (500/400) met 50mg Winny ED ruim 8kg erbij. Nu na 8 wkn waarbij ik begon met 50mg Proviron ED welke ik inmiddels afgebouwd heb naar 25mg EOD amper nog 1 kg erbij.

Zit qua voeding nu op 1000-1500 cals boven onderhoud.

Zie er wel voller uit en daar ben ik ook tevreden over maar gewicht blijft hangen.

Alsof de vocht kg's van de eerste weken langzaam plaatsmaken voor echte kg's.

Maar gezien de lage hoeveelheid Proviron lijkt me dat ook onwaarschijnlijk. Of die Proviron werkt by my heel erg goed.

Laatst bewerkt:
TS is wel eerst 10 kg bijgekomen, dat is ie vergeten te vermelden

TS is wel eerst 10 kg bijgekomen, dat is ie vergeten te vermelden
Handig om te weten.

Ja het blijft niet altijd feest TS, na 'n tijdje blijf je niet hard gainen, kan zelfs nog hard vastlopen. En je voeding is ook al niet je-van-het, dus ik vind het niet zo'n verrassing om eerlijk te zijn. Des te langer je kuurt, des te meer katabole hormonen ga je ook aanmaken, dus op het einde is het altijd wat minder feest.

Laatst bewerkt:
Gewicht wordt deels bepaald door je maaginhoud. als je 1 dag iets minder hebt gegeten, dan kan je de volgende dag een kilo lichter zijn, terwijl je nog steeds een buffel bent.
Ik hoop dat het hier om gaat, maar zal haast wel niet.

Wat een mong*len heb je toch....8,5 aankomen,en dan zeggen dat het nep is.....wat een idioten heb je toch.

Ook de 3600 kcal ....gast leer ff eten,...wtf

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoor alleen maar commentaar maar niet echt een degelijke reactie..

Die 8 kilo was ik in het bwgin aangekomen, dat was dan meer van de winstrol. Daarom dat ik dat hier niet vermelde.. Ik heb nooit het gevoel gehad dat de test e inkickte!

Ik heb mn behoefte toch uitgerekend, daar 500 kcal bovenop = bulk.. Wat doe ik dan verkeerd?

En mn voeding zal miss niet perfect zijn maar ook echt niet zo bagger zoals jullie beweren.. Wat is er dan zo slecht aan dat et eventuele gains tegenhouden?

Daarnaast dacht ik dat zolang je anabool was, je niet in katabole toestand kan raken?

Ik waardeer het echt als ik reacties krijg maar geef me dan wel en degelijke onderbouwing.. Anders heb ik er toch niks aan..

Ik hoor alleen maar commentaar maar niet echt een degelijke reactie..

Die 8 kilo was ik in het bwgin aangekomen, dat was dan meer van de winstrol. Daarom dat ik dat hier niet vermelde.. Ik heb nooit het gevoel gehad dat de test e inkickte!

Ik heb mn behoefte toch uitgerekend, daar 500 kcal bovenop = bulk.. Wat doe ik dan verkeerd?

En mn voeding zal miss niet perfect zijn maar ook echt niet zo bagger zoals jullie beweren.. Wat is er dan zo slecht aan dat et eventuele gains tegenhouden?

Daarnaast dacht ik dat zolang je anabool was, je niet in katabole toestand kan raken?

Ik waardeer het echt als ik reacties krijg maar geef me dan wel en degelijke onderbouwing.. Anders heb ik er toch niks aan..
hiermee maak je je alleen maar meer belachelijk.
8kg aankomen door winstrol alleen? yeah right!

Brinta portie van het ontbijt verdubbelen en 1 of 2 stuks vers fruit erbij.

Laatst bewerkt:
inderdaad,in your dreams,8kg van alleen de winstrol
je moet ook rekening houden dat hoe zwaarder je word,je lichaam ook meer voedsel nodig heeft.
maar ik heb het idee dat jij in een illusie zit van non-stop gainen omdat je kuurt,snap out of it.

Berekening met zo'n formule is ook slechts 'n indicatie, hoor je zo onderhand wel te weten dat je het daarna nog moet 'finetunen' aan je eigen lichaam. Ga eens naar 4000 kcal, en maak een degelijk voedingsschema, je ontbijt is zelfs minder dan mijn ontbijt in de cut.

En wanneer je kuurt meer eten dan je normaal zou doen in een bulk.

• Topic Starter Topic Starter
Nou.. Ik had de brinta juist de helft geminderd zodat ik wat minder in koolhydraten zit.

Maar goed, hier ging het me niet om, het ging me meer om het feit dat ik de test niet heb voelen inkicken, alleen in de eerste week gegaind heb.. Dus ik twijfel aan de echtheid van de test e. Maja het zal wel aan mij liggen.

Het is wel erg overdreven hoe kleinerend en belachelijk hier gereageerd wordt waarbij de werkelijke vraag voorbij geschoten wordt en men enkel richt op hetgeen waarover iemand afgekraakt kan worden. En dan mij vertellen dat ik wakker moet worden en weet ik veel wat allemaal!

Overal lees ik altijd dat de test pas na 4-5 weken ofzo inkickt.. Hoe kan ik dan dat gegaind hebben terwijl die test nieteens was ingekickt?

Het gaat mij ook echt niet dat ik meer wil gainen, ik ben zeer tevreden met 10 kg. Maar waarom zou je dan langer dan 5 weken kuren, als et daarna toch niks meer uitmaakt?

Ben ik nou gek of wat? Maja jullie sluiten wel allemaal uit dat het niet aan de aas ligt. Goed.

@ getxxl, als ik veel meer ga eten wordt ik alleen maar vetter, dit heb ik al eerder gemerkt.

Nou.. Ik had de brinta juist de helft geminderd zodat ik wat minder in koolhydraten zit.

Maar goed, hier ging het me niet om, het ging me meer om het feit dat ik de test niet heb voelen inkicken, alleen in de eerste week gegaind heb.. Dus ik twijfel aan de echtheid van de test e. Maja het zal wel aan mij liggen.

Het is wel erg overdreven hoe kleinerend en belachelijk hier gereageerd wordt waarbij de werkelijke vraag voorbij geschoten wordt en men enkel richt op hetgeen waarover iemand afgekraakt kan worden. En dan mij vertellen dat ik wakker moet worden en weet ik veel wat allemaal!

Overal lees ik altijd dat de test pas na 4-5 weken ofzo inkickt.. Hoe kan ik dan dat gegaind hebben terwijl die test nieteens was ingekickt?

Het gaat mij ook echt niet dat ik meer wil gainen, ik ben zeer tevreden met 10 kg. Maar waarom zou je dan langer dan 5 weken kuren, als et daarna toch niks meer uitmaakt?

Ben ik nou gek of wat? Maja jullie sluiten wel allemaal uit dat het niet aan de aas ligt. Goed.

@ getxxl, als ik veel meer ga eten wordt ik alleen maar vetter, dit heb ik al eerder gemerkt.

er is geen vast gegeven voor het inkicken van test
is puur persoons gebonden de een merkt in week twee al een duidelijk verschil en ik ken er die pas in week zes tot acht op volle sterkte beginnen te komen
blijft combinatie van soort training ook die moet afgstemd zijn om het uiterste eruit te halen je voeding continu aanpassen (ja continu) en je rust net zo belangrijk
en acht kilo er zijn er genoeg die er voor tekenen, en bij een BULKkuur krijg je ook vet 't is niet anders

Laatst bewerkt:
En de test kickt in zodra je hem zet natuurlijk, alleen duurd het een bepaalde tijd voordat je bloedwaardes op peil zijn.

Waar maak je je druk om, je gaint 8 kg tot nu toe, dan gaat alles toch goed ?

Idd zoals Getxxl zegt, het feest kan niet blijven duren ;) Vet% meten is ook altijd handig.

Laatst bewerkt:
8kg is niet mis

10 kg gainen en zeggen dat de gear nep is :S
en 8.5 kg van winny?

Kom op gozer.. zo te horen hoor je niet eens aan de AAS te zitten.

Toch weer raar he zo die week 6 voorbij ;)

Terug
Naar boven