AndroidHealthClinic

weekverdeling

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Hoe zit het per week, hoe zou je deze kuur innemen wekelijks?
1-12 Test 500mg
1-10 Tren 400mg
1-10 Mast 400mg
1-5 Winny 40mg
14-17 Arofixen 1cap

Als je dat niet weet moet je helemaal nog niet gaan kuren!!

Hoe zit het per week, hoe zou je deze kuur innemen wekelijks?
1-12 Test 500mg
1-10 Tren 400mg
1-10 Mast 400mg
1-5 Winny 40mg
14-17 Arofixen 1cap

Test2ml Tren2ml Mast2ml alles in 1 spuit=6ml wat veel om in 1x

naar binnen te prikken,sommigen doen het wel met succes(in de gluteus)dan!

Winny 20mg bij ontbijt en 8uur later nog eens 20mg.

Btw U serious???

• Topic Starter Topic Starter
Kun je dit niet 2wekelijks doen?

Wat en 12 ml ineens erin jappen.Ten 2e kijk je eens goed in in de materie van esters bij aas minimaal 2 x per week

Tuurlijk kan dat

Dat het kan is iets anders als dat het verstandig is......volgens mij weet jij nog niet heel veel over AAS of zie ik dat verkeerd?

Vertel eens iets over je kuurverleden.

6ml kan gaan inkapselen dat is niet zo lekker, 2x 3ml injecteren (wel 1x per week) kan je proberen om het beter te verdelen.

Ik bedoelde 2 keer 3ml dus op 2 verschillende dagen injecteren.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 18:29 ----------

6ml kan gaan inkapselen dat is niet zo lekker, 2x 3ml injecteren (wel 1x per week) kan je proberen om het beter te verdelen.
Dit dan op 1 dag?

Dit dan op 1 dag?

Ik bedoelde 2 keer 3ml dus op 2 verschillende dagen injecteren.

Dit dan op 1 dag?

Dit dan op 1 dag?

Denk het wel: 3ml in linkerbil en dan 3ml in rechterbil:rolleyes:

Je kan ook bvb. Maandag 3ml zetten en dan Donderdag 3ml zetten!

Laatst bewerkt:
Je begrijpt dat je dan van alle ingrediënten de helft moet pakken en niet de ene helft van de ingrediënten op de ene en de andere ingrediënten op de tweede dag. Ik zou niet 2 injects doen op 1 dag maar alles hale dosis en dan 2 keer per week. Dat geeft ook meer constante bloedwaarden.

Ik zelf weet dat ik last heb van alles wat niet in een 2.5ml spuit past. Moet ik meer spuiten dan prik ik vaker. De een heeft geen probleem met meer prikken de ander kan 4ml hebben.

Maar dat kuurverleden van je, komt dat nog. De vraag of je serieus bent met je voorstel moet je denk ik ook zien dat we verbaasd zijn over de zwaarte van je kuur in relatie tot hoeveel jij lijkt te weten en hoeveel ervaring je hebt. Kan zijn dat we dat verkeerd zien maar nu denk ik man man doe het toch niet als je nauwelijks weet wat je aan het doen bent.

Je begrijpt dat je dan van alle ingrediënten de helft moet pakken en niet de ene helft van de ingrediënten op de ene en de andere ingrediënten op de tweede dag. Ik zou niet 2 injects doen op 1 dag maar alles hale dosis en dan 2 keer per week. Dat geeft ook meer constante bloedwaarden.

Ik zelf weet dat ik last heb van alles wat niet in een 2.5ml spuit past. Moet ik meer spuiten dan prik ik vaker. De een heeft geen probleem met meer prikken de ander kan 4ml hebben.

Maar dat kuurverleden van je, komt dat nog. De vraag of je serieus bent met je voorstel moet je denk ik ook zien dat we verbaasd zijn over de zwaarte van je kuur in relatie tot hoeveel jij lijkt te weten en hoeveel ervaring je hebt. Kan zijn dat we dat verkeerd zien maar nu denk ik man man doe het toch niet als je nauwelijks weet wat je aan het doen bent.
Men eerste kuur was met stanazolol en men tweede met tren e en test e

Wat is nu het optimaalst?
Op 1dag in elk been 3ml injecteren of de maandag 3ml en dan de donderdag 3ml?

Terug
Naar boven