Fitness Seller

Weer beginnen!

Tim1994

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
58kg
Hallo, binnenkort ga ik weer beginnen met trainen en deze keer wil ik het meer serieus gaan nemen als voorheen.

ik ben +- 1,74 en weeg maar 58 kilo ( dit is ook vooral de reden dat ik weer wil gaan trainen) Binnenkort ga ik weer wheygainer bestellen en schema'tje laten maken bij de sportschool etc.

Eerder heb ik al 8 maanden lang 5x in de week een bezoekje gebracht bij de sportschool maar goed dat was niet zweten en hardcore zoals het zou hebben gemoeten. Ook ga ik maar eens proberen te stoppen met roken en dit daarvoor inruilen. Zoals iedereen wil ik weleens een dikke sixpack hebben en mooie borstkas etc. In dit topic zal ik vooruitgang gaan boeken en ga zo maar verder.

Alivi schnitzel!

Goed dat je weer gaat beginnen, ikzelf weeg ook niet al te veel maar ik zou als ik jou was eerst beginnen met een goed voedings schema en goed bulken en als dat niet genoeg werkt dan kan je altijd nog aan de gainers.

Maargoed mijn woord zegt zeker niet alles...

In ieder geval veel succes!

idd waarom weightgainer

Je kan genoeg kanten op met voeding om een voedingsschema te maken met flink wat calorieen... hoeveel je maar wilt het is een kwestie van opbouwen. Koop dan beter eieren voor je geld, serieus ;)

En hou ons op de hoogte man, ga je volgen.

Terug
Naar boven