AndroidHealthClinic

weer last van rechter tepel!!

barryz

Cool Novice
Waardering
0
hey zit nu in de 5de week sus 300 en deca 300 en weer last van iets hards onder me rechter tepel het zat er al wel maar lijk of het groter wordt. en tepels zijn ook goed gevoelig heb er al eerder last van gehad maar was gewoon weg gegaan . als ik zachtjes in mijn tepels knijp komt geen vocht uit je ziet er ook niks van van de buitenkant. heb natuurlijk wel nolva in huis moet ik daar al mee beginnen en hoe lang/ hoe veel ?? alvast bedankt voor de replys groetjes barry

Nolva aan 20mg /dag. Kijken of het betert na enkele dagen.

• Topic Starter Topic Starter
en voor hoe lang?of gewoon kijken eerst of kijken of het echt minder wordt? thanks voor de reply

zal morgen wel met nolva beginnen en maar hopen dat het minder word !! thanks voor de reply

heb hier en daar gelezen winny tabs ook dit tegen kunnen gaan of zit ik fout thanks!!

Nolva kan je proberen. Maar het kan makkelijk een progesteron gerelateerde gyno zijn. (deca).
Deca kan direct hechten op de progesteron receptoren zelfs sterker dan progesteron zelf.

Dan zal nolva niet veel helpen.
Je moet dan gaan denken aan letro.

Haal Deca weg en zet je sust gewoon op 500 of 750.
De kans is groot dat het prolactine gyno is en dan moet je al snel aan femara gaan denken dat en dan houd ook de gains tegen en dat wil je ook niet !

Als je gevoelig bent voor prolactine gyno is deca of tren gewoon k*tt

ja baal dr goed van ging het net lekker heb je dit weer denk dat ik niet zo goed tegen de deca kan nee zal dinsdag de deca wel weg laten en sus verhogen thanks voor de reply :)

Je weet helemaal niet of het progesteron/prolactine gerelateerd is. Vaak is het gewoon oestrogeen en volstaat nolvadex. Hou deca erin en voeg nolvadex toe. 95% kans dat het weggaat.

Je weet helemaal niet of het progesteron/prolactine gerelateerd is. Vaak is het gewoon oestrogeen en volstaat nolvadex. Hou deca erin en voeg nolvadex toe. 95% kans dat het weggaat.

Helemaal mee eens. Gewoon nolvadex derin en afwachten als het beter gaat, dan een beslissing nemen.
Als nolvadex dan helemaal niks doet, of zelfs de gyno erger maakt dan is het mischien een progesteron/prolactine gyno. Moet je dan letro gebruiken.

nolva bij deca ? kan je toch juist gyno krijgen

tamofixen is alleen een oestrogeen in de manier waarop het bind aan de specifieke receptoren. Anders zou het natuurlijk niet werken. Aangezien de TS testosteron gebruikt is er aromatase en dus ook oestrogeen om die gyno in de hand te spelen.

Maar als je deca only runt zijn tamofixen inderdaad een slecht idee, omdat prolactine oestrogeen-achtige stoffen als transporteermiddel gebruiken.

Gezien de deca niet zo hoog gedoseerd is zou ik eerder denken aan aromatisering van testosteron, zeker weet je dat niet. Na 4-7 dagen nog steeds problemen? Dan inderdaad denken aan aromataseremmer...

ben vandaag met de nolva begonnen nu hopen dat dat zal helpen . 20 mg per dag pak nu 10 mg s morgens en 10 mg s avonds bedankt voor alle replys grtz barry

Hoef je niet te spreiden. Gewoon in 1x pakken.

okeej bedankt man

nu maar hopen dat het weggaat !! laat het nog weten groetjes barry

hey zit nu 4 de dag 20 mg nolva maar heb eigenlijk het gevoel dat het erger wordt ga denk toch letro bestellen hoeveel mg moet je die per dag pakken ?? en stoppen met nolva?? en beter ook stoppen met de sus en dec of niet ?? thanks for the replys!! grtz barry

Als er alleen een lichte irritatie is zou je aan een kwart tablet genoeg moeten hebben. Als het al wat meer is dan irritatie (zwelling) zou ik eerder gaan voor een halve tab.

Ik zou toch proberen op 40 mg nolva nu.

hey ja het bobbeltje is groter geworden en voelt hard aan .. heb de laatste test/dec vrijdag gezet .. zal nu wel ff wachten !! tot dit weg is of in ieder geval minder wordt ga vanavondt even letro regelen ! zal de nolva wel verhogen ! welke maatregelen kan ik volgende keer beter terffen voor dat ik ergens mee begin ? om dit te voorkomen ipv te genezen ?

thankss voor de reply

groetjes barry

hey ja het bobbeltje is groter geworden en voelt hard aan .. heb de laatste test/dec vrijdag gezet .. zal nu wel ff wachten !! tot dit weg is of in ieder geval minder wordt ga vanavondt even letro regelen ! zal de nolva wel verhogen ! welke maatregelen kan ik volgende keer beter terffen voor dat ik ergens mee begin ? om dit te voorkomen ipv te genezen ?

thankss voor de reply

groetjes barry
Je hebt er een bepaalde aanleg voor, hoewel de kans dat het gebeurd in een testo/deca kuur altijd vrij hoog is natuurlijk. Als je het echt wilt voorkomen is het nuttig dat je Arimidex neemt bij volgende kuren, een lichte dosis kan reeds genoeg zijn. Je kan ook gewoon weer Nolva bij de hand houden. Mocht je nu goede resultaten behalen met die 40 mg dan kan dat een oplossing zijn.

Aromatase-remmers als Arimidex en Femara zijn zeer krachtige middelen met ook krachtige bijwerkingen en wil je liefst niet gebruiken als het even kan (vooral Femara). Maar een lichte dosis zou kunnen helpen om de oestrogenen onder controle te houden.

Ik zou het zelf preventief niet gebruiken (meningen daarover zijn zeer verdeeld) maar gewoon bij de hand houden als een situatie zoals deze zich opnieuw voordoet. Als je die Femara gaat gebruiken is het goed mogelijk dat je meer vocht gaat vasthouden. Het is ook niet gezond voor je gewrichten. Er zijn nog heel wat andere bijwerkingen, je legt immers zo goed als je hele oestrogeenvorming plat.

Dus even kijken wat je nog met die 40mg nolva kan bereiken en anders een lichte dosis Femara of Arimidex starten. Succes!

Terug
Naar boven