XXL Nutrition

Weet iemand een oplossing?

Moontribe

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Ik heb een film op me PC staan (van 600mb), die ik niet van me PC kan verwijderen. Ik denk dat het komt omdat ie nog niet compleet gedownload is. Aangezien 't al zo lang op me PC staat en ik het niet kan verwijderen, wil ik toch eens weten hoe het misschien wél zou kunnen.

Als ik 't probeer te verwijderen krijg ik een error, met de volgende mededeling: Kan *Film* niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een ander programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.

Ik heb van alles geprobeerd, maar 't lukt me gewoon niet. Een vriend zei dat ik het via de Windows XP CD kon fixen, maar die heb ik niet meer. :o

Iemand een oplossing?

alle download programma's sluiten, netwerk stekker eruit.
dit werkt bij mij vaak.

Of veilige modus.

*zucht* Dames....leer nou eens in de goeie sectie posten ;)

Waar heb je hem vandaan gedownload....
misschien moet je hem eerst in dat programma verwijderen..
als het een p2p programma is dan moet je hem misschien eerst naar een andere map verplaatsen(waar ze niet kunnen uploaden)
en gummen op een monitor werkt ook niet.....

Het P2P prog of iets anders waarmee je het heb gedowned staat automatisch aan en biedt dat deel dat jij op je PC hebt staan aan aan gebruikers. Eerst dat prog afsluiten en klaar bent u.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 't via DC++ gedownload. Als ik kijk in me processen zie ik dat er niks van DC++ aanstaat, dus ik zou niet echt weten waar 't aan ligt.

Ik zal 't programma eens uninstallen, kijken of dat werkt.

En toch kan DC++ iets vasthouden. Even uninstallen dus.

Terug
Naar boven